Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 All] montaz sterownika centralnego z pilota

ODPOWIEDZ
h4k3r0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 04 wrz 2011, 23:24
Lokalizacja: KGR

Post autor: h4k3r0 » 20 lut 2014, 02:15

a jakieś zdjęcie samego sterownika?

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 20 lut 2014, 08:50

Obrazek

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 lut 2014, 00:18

Piachuu a jak rozkręcałeś obudowę to nie ma na płytce jakiś oznaczeń lub czegoś co mogło by ułatwić identyfikację alarmu. Pozostają jeszcze przewody do syreny alarmowej, sterowania centralnym zamkiem i blokadą zapłonu lub inaczej mówiąc wyjście masowe.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 lut 2014, 00:26

Tak jak kolega Piachuu pisze przestaw sygnał zamykania i otwierania na dłuższy...około 3,5 sekundy. Druga sprawa to w audi wpinasz się w przewód zielono-niebieski po stronie kierowcy. Ważne jest aby pod odpowiednie przewody wpiąć przewód od strony drzwi i od strony pompki centralnego. Nie miałeś centralnego z kluczyka bo właśnie w podłączeniu zrobiłeś błąd. Zamykanie z klapy bagażnika działało ponieważ tam jest oddzielne sterowanie (jako ciekawostkę podam że sygnałem masy).

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 22 lut 2014, 09:41

No właśnie nie bardzo.Po którymś schemacie wywnioskowałem ze do zapłonu jest ostanie wejście(licząc od lewej) do którego i tak nie ma kabli.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 lut 2014, 11:09

Podaj mi oznaczenie z tego dużego układu scalonego. Najszybciej to miernikiem chyba to rozgryziesz. Wiadomo czerwony i czarny to zasilanie. Musisz rozrysować przejścia przez przekaźniki, jakie sygnały przełączają, czy są do świateł czy do sterowania centralnym. Wyjście na przekaźnik blokady zapłonu będzie pewnie przez jakiś tranzystor. Krańcówki mogą być przez jakąś diodę lub bezpośrednio w układ scalony.

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 22 lut 2014, 19:55

PIC 16C57C
-041/P
06384SR
Ciul z tym odcięciem zapłonu.Krańcówki faktycznie przechodzą przez diody.Głównie chodzi mi o to żeby centralka z pilota działała.I nie wiem w sumie 5 kabli(białe,żółte i zielony-chociaż on może iść do syreny)

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 lut 2014, 21:38

Podłącz ją do zasilania i klikaj pilotem. Sprawdzaj po kolei na którym z tych przewodów pojawia się napięcie impulsowo i wtedy dowiesz się który to będzie od syreny. Przewody do sygnalizacji światłami napewno idą z przekaźników które powinny klikać wraz z sygnałem na syrenkę. Któreś z dwóch przekaźników nie są czasem tak wlutowane że wszystkie styki czyli com, nc, no są wyprowadzone na przewody??

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 22 lut 2014, 22:06

Pomysł ze sprawdzeniem dobry.Sprawdzę to.Co do sygnalizacji świateł to na 99% są to brązowe przewody.Odnośnie przekaźników to są-dwa pierwsze od lewej.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 lut 2014, 22:16

Jakie przewody idą do tych dwóch przekaźników?? Jeśli przełączają tylko sygnały podawane przez przewody to będą do sterowania zamkiem centralnym.

[ Dodano: 2014-02-22, 22:18 ]
Obrazek

Czy po rozrysowaniu przewodów do tych przekaźników pokrywa się to z diagramem nr1 z rysunku??

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 22 lut 2014, 22:29

Zgadzało by się z jednym ale-Nie mam pomarańczowego i pomarańczowo czarnego.Są po prostu puste miejsca.I tu dochodzimy do sedna sprawy,miejsca gdzie się zatrzymałem bo każdy schemat ma te pomarańczowe.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 lut 2014, 22:34

A te przewody są wyprowadzone na tą szeroką wtyczkę czy tą wąską?? Narysuj do których styków masz przewody we wtyczce.

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 22 lut 2014, 22:40

Na szerokiej.Będzie szybciej jak napisze do których nie mam.Zgodnie z foto z góry patrząc od zew.pinów: na 1(powinien być pomarańczowy),4(powinien być pom/czar) i 8 pinie. A zaraz wrzucę foto ze stykami.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 lut 2014, 22:48

Ok czyli rozumiem że brakuje samych wsuwek z przewodami w plastikowej wtyczce tak?? Może ktoś je kiedyś wyrwał. Ewentualnie możesz się bezpośrednio w płytkę przewodami wlutować.

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 22 lut 2014, 22:58

Dokładnie tak.Tylko pytanie czy jak je dorobię( o ile w ogóle kiedykolwiek były) to będzie działać.Czy brak tych pomarańczowych nie jest jakimś swego rodzaju uproszczeniem.
Obrazek Obrazek Obrazek
Galeria zdjęć na aukcje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl