Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Prośba o analize logów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[B4 1.9 1Z] Prośba o analize logów

Post autor: hudy » 21 lut 2014, 19:47

Witam.Proszę o analizę logów samochodu kumpla.Robił ostatnio głowicę jednak samochód nie jeździ tak jak powinien.Mój Bosch robi z nim co chce a tak raczej nie powinno być ;-)
Zrobiłem tylko te grupy które się dało gdyż w niektórych po dodaniu gazu wyskakiwał ERROR <ok> Niestety nie wiem dlaczego.

Logi statyczne:
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161453.html
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161454.html
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161455.html


Logi dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161456.html
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161457.html
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161458.html
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161459.html
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161460.html
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161461.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 lut 2014, 19:59

Brakuje najważniejszego loga , 011 z doładowaniem 8-) Z pozostałych wynika tyle ,że przepływka pokazuje zbyt mało ,prawdopodobnie właśnie z braku odpowiedniego doładowania ,lub też z winy samej przepływki ,lub z powodu nieszczelności w dolocie ,w związku z czym, dawka jest cięta przez ECU .... w związku z czym ,auto nie ma prawa jechać jak powinno 8-) Żadne errory nie mają prawa wyskakiwać podczas robienia logów ,jak robisz w blokach pomiarowych ...errory wyskakują w nastawach podstawowych ,po dodaniu gazu ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 21 lut 2014, 20:23

No właśnie sam się zdziwiłem gdyż nie wychodziłem w ogóle z bloków pomiarowych tylko zmieniałem grupy.Właśnie na 010 i 011 wyskakiwał ERROR. Jeszcze raz jutro spróbujemy.Czyli jeszcze tylko grupa 011 wystarczy i nic więcej?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 lut 2014, 20:39

hudy pisze: Jeszcze raz jutro spróbujemy.Czyli jeszcze tylko grupa 011 wystarczy i nic więcej?
011 i 003 dynamicznie jeszcze raz, a pużniej zdjąć weżyk z gruszki WG i jeszcze raz to samo ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 lut 2014, 16:31

Witam ponownie.kolejne logi.Tylko tyle udało nam się dziś zrobić.


http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161911.html
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_hudzik_161912.html

Jeszcze postaram się zrobić logi z odłączonym przewodem od gruszki ale znajomy zrobił sam test odpinając gruche i mówił mi że jest poprawa i lepiej się zbiera do 100km/h po czym łapie jest odcinka...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lut 2014, 17:53

hudy pisze:kolejne logi.Tylko tyle udało nam się dziś zrobić.
No i wystarczy 8-) przeładowanie ,odcinka przy ok.2,9 tys obr ,co widać po wskazaniach z przepływki... i po jeżdzie :-P ;-) Więcej logów nie ma potrzeby robić ...Bajpasik niech sobie zrobi ,jak po tym przestanie odcinać ,to n75 do wymiany 8-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 lut 2014, 18:00

A jeśli nie przestanie to gdzie szukać przyczyny?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lut 2014, 19:26

hudy pisze:A jeśli nie przestanie to gdzie szukać przyczyny?
Przeładowanie ,to zbyt banalna i prosta do usumięcia niesprawność ,żeby się nią martwić na zapas ;-) w logach ewidentnie widać przyczynę ,a powodować ją może w tym wypadku tylko nieodpowiednie sterowanie uchylaniem klapki WG ,czyli w 99% przypadków niesprawność n75
Ostatnio zmieniony 24 lut 2014, 19:45 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 lut 2014, 19:45

Ja się nie martwię bo to nie mój biedoklep ;-) sprawdzimy jutro i dam znać jak poszło.

oOo

Post autor: oOo » 04 mar 2014, 00:04

Pozwolcie, ze i ja sie dokleje ze swoim. Tak, wiem grupa 4 nie wyszla, ale moze komus cos to powie. Efekty widac w grupie 006, 0-100 w 16s+ (dawka 3.8). Z tego co ja wyczytalem to turbo wstaje troche pozno, pewnie ze wzgledu na katalizator i przeplywka niedomaga powyzej 3k. Chetnie dowiem sie co oznaczaja poszczegolne kolumny w grupie i jak to powinno po Bozemu wygladac. Jesli ktos ma jakies uwagi odnosnie logow lub ich wykonania chetnie wyslucham.

Log (0 - 010)
Log (1 - 004)
Log (2 - 003)
Log (3 - 000)
Log (4 - 006)
Log (5 - 011)
Log (6 - 008)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl