[B4/B3] kontrolka zapiętych pasów
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
wg foto z folijki licznika, ta ikona, jest calkowicie odcieta od ukladu licznika, i w takim razie mozna ja zrobic jak kto chce,manfred19 pisze:LU CASH a nie wiesz czy mikrostyk załącza masę czy plus zasilania??
np plus po stacyjce i minus co rozlacza po wpieciu pasow, zgodnie z tym
LU CASH pisze:sprawdzałem miernikiem i jest przejście.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
to w koncu jak to jest? ja mam kontrolke jak tam Pan wyzej, w dolnej czesci licznika, tam gdzie mijania, drogowe itd, widnieje puste pole na zaroweczke. To na zarowke idzie wtedy plus, i masa jest "przerywana" w czujniku zapięcia?przeciez to by chyba nie swiecilo jak by nie bylo zamkniecia obwodu? Moze ktos rozrysowac prosty schemat tego?
[ Dodano: 2014-02-23, 15:04 ]
bump
[ Dodano: 2014-02-23, 15:04 ]
bump
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Wybacz, bylem zmeczony i mylilem fora ze tak powiem
http://alejka.pl/mikrostyk-z-dzwignia.html o to mi chodziło, taki mały zatrzask, tylko chodziło mi o to czy jest typu wlasnie "zatrzask" czy jako on/off tego nie wiem...
http://alejka.pl/mikrostyk-z-dzwignia.html o to mi chodziło, taki mały zatrzask, tylko chodziło mi o to czy jest typu wlasnie "zatrzask" czy jako on/off tego nie wiem...
Witaj Wojtku. Właśnie zająłem się troche tematem i http://en.wikipedia.org/wiki/Miniature_ ... ion_switch wiki troche wytłumaczyła że tak, w naszym przypadku musielibyśmy prosić o naturalnie otwarty, który by zamykał podczas nacisku. Powiem, tak jestem za leniwy by go kupić, ale jak sie wpisze na google mikroswitch to wyskakuje tych cudów od groma <ok> myśle, że sie przydało w koncu moje bezsensowne wykształcenie do takich pierduł :lol: Pozdrawiam.
Dokładnie tak jak piszesz <ok> każdy mikroswitch posiada NC, NO i GND więc teraz kwestia dłubania w tym zapięciu, niestety JA odpadam póki co... do końca kwietnia jestem urąbany robotą <buu> nawet nie mam czasu kiedy jej odkurzyć. No cóż! Jak da ktoś rade niech sie pochwali wynikami, bo mam wiele pomysłów na ten mikroswitch teraz 8-) Ile pierdółek można by zrobić z zastosowaniem tego. <ok>
Dokładnie tak jak piszesz <ok> każdy mikroswitch posiada NC, NO i GND więc teraz kwestia dłubania w tym zapięciu, niestety JA odpadam póki co... do końca kwietnia jestem urąbany robotą <buu> nawet nie mam czasu kiedy jej odkurzyć. No cóż! Jak da ktoś rade niech sie pochwali wynikami, bo mam wiele pomysłów na ten mikroswitch teraz 8-) Ile pierdółek można by zrobić z zastosowaniem tego. <ok>
Ostatnio zmieniony 07 mar 2014, 22:26 przez Parzo, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie u nas musi być odwrotnie. Jak nie ma zapiętych pasów to mikrostyk przewodzi i zapala kontrolkę. W momencie zapięcia pasów mikrostyk rozłącza obwód i kontrolka gaśnie. Zasilanie możemy wziąć z kostek licznika +12V po zapłonie a masę puścić przez mikrostyk. Powiedz mi zapięcie pasów jest jakoś skręcane czy na zatrzaski?? Chodzi mi o to czy można je bezinwazyjnie rozebrać?? U siebie jeszcze tego nie przerabiałem
Serio nie wiem Wojtku, jak pisze niestety nie mam czasu, poza tym wszystko zależy jak podłączysz w tym mikroswitchu. A czyli na odwrot, wybacz wlasnie nie bylem pewien kiedy zapala kiedy gasi, czy jest przerwa itd itp. Mi sie wydaje, że jest na zatrzaski przynajmniej tak miałem w Nissanie Primera P10, a w A80 nie wiem serio, a nie chciałbym by ktokolwiek sobie poniszczył zatrzaski. Ew. podjade na szrot i kupie ten zatrzask od pasów, ale to juz po weekendzie. Pozdrawiam. <ok>