Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4/B3] kontrolka zapiętych pasów

LU CASH

Post autor: LU CASH » 05 sty 2013, 16:11

sprawdzałem miernikiem i jest przejście.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 05 sty 2013, 16:31

manfred19 pisze:LU CASH a nie wiesz czy mikrostyk załącza masę czy plus zasilania??
wg foto z folijki licznika, ta ikona, jest calkowicie odcieta od ukladu licznika, i w takim razie mozna ja zrobic jak kto chce,

np plus po stacyjce i minus co rozlacza po wpieciu pasow, zgodnie z tym
LU CASH pisze:sprawdzałem miernikiem i jest przejście.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 05 sty 2013, 17:01

u mnie nie ma ikonki pasów :shock: i dupcia ...

Ale jakoś musze to zrobic,bo ot tak tego nie dali żeby było :-)

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 05 sty 2013, 17:40

LU CASH pisze:u mnie nie ma ikonki pasów :shock: i dupcia ...
Uuuu...to co, fotel nie z tego auta, czy licznik wymieniony?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 05 sty 2013, 18:29

znalazlem w schematach ale to od a90 z 95r iz jeden pin byl zmasowany a drugi szedl do pinu 14tego w MC,
no a jesli kto ma AC, to pozostaje wpiac w sie w dolne kontrolki

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 05 sty 2013, 21:24

No to wszystko jasne ;-) Dzięki koledzy za info co gdzie i jak. Z tego co pamiętam to u mnie w mc miejsce na kontrolkę pasów jest czarne. Zaraz sprawdzę jak to jest pośrodku zegarów.

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 23 lut 2014, 15:03

to w koncu jak to jest? ja mam kontrolke jak tam Pan wyzej, w dolnej czesci licznika, tam gdzie mijania, drogowe itd, widnieje puste pole na zaroweczke. To na zarowke idzie wtedy plus, i masa jest "przerywana" w czujniku zapięcia?przeciez to by chyba nie swiecilo jak by nie bylo zamkniecia obwodu? Moze ktos rozrysowac prosty schemat tego?

[ Dodano: 2014-02-23, 15:04 ]
bump

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 23 lut 2014, 15:17

jezeli masz to w miejscu jak na rysunku wyzej co podalem, to w tym miejscu kontrola nie ma polaczenia z licznikiem zadnego, jest to calkowicie oddzielny obwod i tylko na te kontrolke, czyli mzesz zrobic to oddzielnie i niezaleznie

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 06 mar 2014, 21:16

Tak właśnie tak mam osobno tak jak Ty. Czyli moge sobie zrobić osobno wtedy to tak? Tylko kwestia tego zamka do pasów czy jest tańsza alternatywa, może jakiś zatrzask typu latch i samemu zbudowac...

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 06 mar 2014, 22:18

Parzo pisze:zatrzask typu latch
?

jesli chodzi o to czy jest tansza alternatywa, bo pewnie niechcesz wchodzic w koszta, to trzeba i tak sie by pierw przyjrzec jak to wyglada w orginale a dopiero to rezac

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 07 mar 2014, 22:01

Wybacz, bylem zmeczony i mylilem fora ze tak powiem :P
http://alejka.pl/mikrostyk-z-dzwignia.html o to mi chodziło, taki mały zatrzask, tylko chodziło mi o to czy jest typu wlasnie "zatrzask" czy jako on/off tego nie wiem...
<piwo>

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 07 mar 2014, 22:09

Możliwe że posiada on styki NO COM i NC czyli jeden zwiera a drugi rozwiera więc się nada. Jednak trzeba się upewnić w jego nocie katalogowej.

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 07 mar 2014, 22:19

Witaj Wojtku. Właśnie zająłem się troche tematem i http://en.wikipedia.org/wiki/Miniature_ ... ion_switch wiki troche wytłumaczyła że tak, w naszym przypadku musielibyśmy prosić o naturalnie otwarty, który by zamykał podczas nacisku. Powiem, tak jestem za leniwy by go kupić, ale jak sie wpisze na google mikroswitch to wyskakuje tych cudów od groma <ok> myśle, że sie przydało w koncu moje bezsensowne wykształcenie do takich pierduł :lol: Pozdrawiam.
Dokładnie tak jak piszesz <ok> każdy mikroswitch posiada NC, NO i GND więc teraz kwestia dłubania w tym zapięciu, niestety JA odpadam póki co... do końca kwietnia jestem urąbany robotą <buu> nawet nie mam czasu kiedy jej odkurzyć. No cóż! Jak da ktoś rade niech sie pochwali wynikami, bo mam wiele pomysłów na ten mikroswitch teraz 8-) Ile pierdółek można by zrobić z zastosowaniem tego. <ok>
Ostatnio zmieniony 07 mar 2014, 22:26 przez Parzo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 07 mar 2014, 22:24

Właśnie u nas musi być odwrotnie. Jak nie ma zapiętych pasów to mikrostyk przewodzi i zapala kontrolkę. W momencie zapięcia pasów mikrostyk rozłącza obwód i kontrolka gaśnie. Zasilanie możemy wziąć z kostek licznika +12V po zapłonie a masę puścić przez mikrostyk. Powiedz mi zapięcie pasów jest jakoś skręcane czy na zatrzaski?? Chodzi mi o to czy można je bezinwazyjnie rozebrać?? U siebie jeszcze tego nie przerabiałem ;-)

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 07 mar 2014, 22:28

Serio nie wiem Wojtku, jak pisze niestety nie mam czasu, poza tym wszystko zależy jak podłączysz w tym mikroswitchu. A czyli na odwrot, wybacz wlasnie nie bylem pewien kiedy zapala kiedy gasi, czy jest przerwa itd itp. Mi sie wydaje, że jest na zatrzaski przynajmniej tak miałem w Nissanie Primera P10, a w A80 nie wiem serio, a nie chciałbym by ktokolwiek sobie poniszczył zatrzaski. Ew. podjade na szrot i kupie ten zatrzask od pasów, ale to juz po weekendzie. Pozdrawiam. <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl