[B4 1.9 1Z] Problem z szarpaniem
[B4 1.9 1Z] Problem z szarpaniem
Problem wałkowany wiele razy dopadł niestety tez i mnie audi rok 92 na przepływce boscha pali idealnie problemy zaczynają sie w czasie jazdy obroty ok 2200-3000 szarpanie jakby na ułamek sekundy nie dostał paliwa nie wystepują za kazdym razem sprawdzałem dzis błedy i sa takie
00542
00513
00281
rozszyfruje mi to ktos?
00542
00513
00281
rozszyfruje mi to ktos?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
100-c4-23-aar-91r-tabela-kodow-bledu-t65282.htmlfalek56 pisze:rozszyfruje mi to ktos?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wtrysk sterujący ,czujnik prędkości pojazdu ...a na przyszłość trochę się wysil ,bo ''deszyfrator " ogólnie dostępny w necie ,a normalne darmowe programy też nazywają błedy pełną nazwą ,a nie wyświetlają tylko cyferki do "odszyfrowania " :roll:falek56 pisze:00542
00513
00281
Ostatnio zmieniony 24 lut 2014, 18:19 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
ten 542 g80 to wtrysk sterujacy do wymiany a ten 513 to jest czyjnik połozenia wału bo ten 281 to predkosc samochodu ale odpinałem wtyczke wiec pewnie dlatego
Ostatnio zmieniony 24 lut 2014, 18:22 przez falek56, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
tak,zwykle przetarte przewody stykają do masy ...bo ''latają '' luzem niepospinane ,po "macherach '' co to odpiąć opaski umieją ,ale pozapinać po robocie już im się nie chce Czasem pada sam czujnik położenia wału ,ale ori ,raczej bardzo rzadkofalek56 pisze:a ten 513 to jest czyjnik połozenia wału
Ostatnio zmieniony 24 lut 2014, 18:27 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Normalnie <ok> wyciągnąć i odczytać oznaczenie z obudowy ...o ile sterujący jest faktycznie z AFN -a ,to powinien być z końcówką numeru 201 S ,a zwykłe 201 Tteraz jak sprawdzic jaki mam szukac bo poprzedni własciciel cos gadał ze zmieniał wtryski chyba od anf a wiem ze cos sie tam rózni bo mam jeszcze na boschu silnik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hmm...na pewno nie jest to sterujący z AFN :roll: ale to szczegół ,bo praktycznie z kazdego podobnego tdi ,bedzie sie sprawował dobrze ...przynajmniej "na słuch " niczego nie zauważysz Nie baw sie w szukanie pojedynczego sterującego ,bo zwykle cena pojedynczego sterujacego ,mało się różni od kompletu :roll: Poszukaj kompletu sprawnych wtrysków od 1z ,chłopaki czasem maja po przekładce na AFN -y ...albo szukaj kompletu z AFN-a 8-)falek56 pisze:odczytałem z niego numer 028 130 201H 190bar
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce