[B4 1.9 1Z] Problem z szarpaniem
[B4 1.9 1Z] Problem z szarpaniem
Problem wałkowany wiele razy dopadł niestety tez i mnie audi rok 92 na przepływce boscha pali idealnie problemy zaczynają sie w czasie jazdy obroty ok 2200-3000 szarpanie jakby na ułamek sekundy nie dostał paliwa nie wystepują za kazdym razem sprawdzałem dzis błedy i sa takie
00542
00513
00281
rozszyfruje mi to ktos?
00542
00513
00281
rozszyfruje mi to ktos?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11735
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
100-c4-23-aar-91r-tabela-kodow-bledu-t65282.htmlfalek56 pisze:rozszyfruje mi to ktos?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wtrysk sterujący ,czujnik prędkości pojazdu ...a na przyszłość trochę się wysil ,bo ''deszyfrator " ogólnie dostępny w necie ,a normalne darmowe programy też nazywają błedy pełną nazwą ,a nie wyświetlają tylko cyferki do "odszyfrowania " :roll:falek56 pisze:00542
00513
00281
Ostatnio zmieniony 24 lut 2014, 18:19 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
ten 542 g80 to wtrysk sterujacy do wymiany a ten 513 to jest czyjnik połozenia wału bo ten 281 to predkosc samochodu ale odpinałem wtyczke wiec pewnie dlatego
Ostatnio zmieniony 24 lut 2014, 18:22 przez falek56, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
tak,zwykle przetarte przewody stykają do masy ...bo ''latają '' luzem niepospinane ,po "macherach '' co to odpiąć opaski umieją ,ale pozapinać po robocie już im się nie chcefalek56 pisze:a ten 513 to jest czyjnik połozenia wału

Ostatnio zmieniony 24 lut 2014, 18:27 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Normalnie <ok> wyciągnąć i odczytać oznaczenie z obudowy ...o ile sterujący jest faktycznie z AFN -a ,to powinien być z końcówką numeru 201 S ,a zwykłe 201 Tteraz jak sprawdzic jaki mam szukac bo poprzedni własciciel cos gadał ze zmieniał wtryski chyba od anf a wiem ze cos sie tam rózni bo mam jeszcze na boschu silnik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Hmm...na pewno nie jest to sterujący z AFN :roll: ale to szczegół ,bo praktycznie z kazdego podobnego tdi ,bedzie sie sprawował dobrze ...przynajmniej "na słuch " niczego nie zauważyszfalek56 pisze:odczytałem z niego numer 028 130 201H 190bar

- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5506
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce