[1.9 tdi 1z] castrol magnatec 10W40
Kiedyś jeździłem na Castrolu Magnatecu 10W40, teraz już od 3 lat leję Valvoline Maxlife 10W40 i mogę powiedzieć że silnik na Valvoline pracuje lepiej - ciszej na zimnym itp.
Olej w każdym przypadku po miesiącu miałem czarny jak smoła. Olej do diesla ma związki absorbujące sadzę, a w dieslu sadzy nie brakuje - siłą rzeczy olej musi zczernieć po krótkim czasie.
Olej w każdym przypadku po miesiącu miałem czarny jak smoła. Olej do diesla ma związki absorbujące sadzę, a w dieslu sadzy nie brakuje - siłą rzeczy olej musi zczernieć po krótkim czasie.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
jeśli silnik jest w dobrej kondycji jak i osprzęt a kierowca jeździ naprawdę spokojnie to olej nie musi być czarny szybko, pozatym jak poprzedni został zlany dość szybko czyli tak jakby trochę go wypłukał. A ja olej mogę zrobić czarny i w benzynie bez problemu nawet nie na 1000 kilometrów. Nie jeden silnik i skrzynie wykończyłem ganiając po starych lotniskach. Jak ktoś chce to polecam MOTUL tylko poco ?? Pozdrawiam
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
znalazłem właśnie problem tego czemu, castrol magnatec niezaleznie od tego czy pisza ze jest syntetyk czy pol to jest na bazie mineralnego... http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=6367 <ok>
Dolac oleju i obejrzec silnik pod katem wyciekow. Jak nie cieknie to pewnie uszczelniacze do wymiany. Niestety w 20 letnim aucie pobor oleju to nie jest nowosc.Tipi pisze:Hej mam audi 2.0 90koni 92rok benzynka smiga na 10w40 castrol olej jest jak nowy do wymiany mam jeszcze 6 tysi jednak sa problemy bo oleju jest juz na minimum i pewnie bedzie trzeba dolac.
- diesel-inside
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 maja 2015, 21:03
- Lokalizacja: ZS
- Kontakt:
bzdura!
hydrokraki trzeciej generacji lub gtl
nie opowiadaj kolego głupot widać ,że wiedzę masz marną ...
PAO jest drogie i nie tłumi dzwięków poza tym brak polaryzacji jak w mineralu lub estrach.
wejdź na niemiecką storone moblla i ten sam olej tam nie jest już syntetykiem a HC lub SHC
bo w DE syntetyk musi mieć minimum 82% Pao a u nas nie reguluje tego prawo i można sobie pisać wszystko.
hydrokraki trzeciej generacji lub gtl
nie opowiadaj kolego głupot widać ,że wiedzę masz marną ...
PAO jest drogie i nie tłumi dzwięków poza tym brak polaryzacji jak w mineralu lub estrach.
wejdź na niemiecką storone moblla i ten sam olej tam nie jest już syntetykiem a HC lub SHC
bo w DE syntetyk musi mieć minimum 82% Pao a u nas nie reguluje tego prawo i można sobie pisać wszystko.
ja po wlaniu jakiego kolwiek oleju i na 2-3 dzień jazdy czyli po jakimś 700-900km olej się robi czarny ,to norma . taki castro 10w40 to ten sam olej co lotos i podobne wynalazki tylko płacisz za opakowanie ,ja lotosa 10w40 kupuje za 35zł 4l w hurcie .i przejezdzięłm na nim z 200 tyś km i jak chodził tak chodzi tak samo .oleju nie wciąga .