[80 B3 1,8] Hektolitry paliwa.
Gataa jeżdżąc tylko na gazie zanieczyszcza się gaźnik , co powoduje znaczny spadek mocy na benzynie ( u mnie tak było ) . Dla pewności zatankuja do pełna przejedź 10km i ponownie zatankuj ( oba tankowania pod krek) .
Czy w kabinie podczas nazdy na benzynie nie czyjesz zapachu benzyny ??
Często oszkadzają się pompki paliwa i pompki przyspieszacza lejąc paliwo na zewnątrz po silniku .
Jeżeli masz tak duuże przepały , to po przejechaniu kilku kilometrów na benzynie z rozgrzanym silnikiem świece będziesz miała czarne .
Czy w kabinie podczas nazdy na benzynie nie czyjesz zapachu benzyny ??
Często oszkadzają się pompki paliwa i pompki przyspieszacza lejąc paliwo na zewnątrz po silniku .
Jeżeli masz tak duuże przepały , to po przejechaniu kilku kilometrów na benzynie z rozgrzanym silnikiem świece będziesz miała czarne .
Jeżeli nie boisz się bawić w mechanikę , to proponuje rozebrać gaźnik i dokładnie każdy najmniejszy elemant metalowy umyć ( do metalicznego błysku ) lynem hamulcowym a następnie nitro . Po takim zabiegu moja niunia odżyła . Podczas mycia nie zapomnij i wszystkich kanalikach . Delikatnie i bez skrobania . Efekt powinien być . A tak poważnie to zatankuj do pełna i zrób te 10 km . Będziesz wtedy miała pewność ile faktycznie pali , bo w 100/100 to naprawdę cięko uwieżyć . Tyle palą ciężke wozy bojowe BWP .
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Niekoniecznie. Przykład? Silniki 1V i NE są na gaźniku, a silniki PM i JN na monowtrysku. Wszystkie mają po 66KW, wszystkie pojemność 1.8l wszystkie produkowane w podobnych latach, wszystkie montowane w B3. I co zgaduj zgadula, który silnik autor miał na myśli?gataa pisze:A fakt, że nie trzeba znać oznaczenia silnika żeby powiedzieć jaki jest jego rodzaj- oczywiście można te dwa fakty powiązać. :lol:
Skoro masz RU to moje rady i pocenie się odnośnie resetu itd. możesz sobie zostawić na sam koniec. Widzisz Gataa tyle postów trzeba było nastukać żeby się okazało co to za zwierz, a gdybyś od razu napisała co i jak to byłoby szybciej i prościej.
Możesz sprawdzić sondę lambda (jeśli jest) ale w takim układzie to szybciej będą to problemy z gaźnikiem jak wspomnieli Koledzy
Czy gaźnik ma wpływ na konsumpcję gazu? Czasem tak czasem nie. Zależy jaka jest instalacja LPG (generacja), w jaki sposób zamontowana i jak wyregulowana.
nie nastraszyliście. Nie miałam czasu. B3, 90 KM- JN to wtrysk wielopunktowy, PM - monowtrysk.
Robicie sztuczny problem- jakto faceci. Nie widzę problemu!
Jak pytałam się o oznaczenia literowe, co one oznaczają to chyba odpowiedz była prosta. Zamiast robić problem to możnabyło napisać: Napisz nam Gato czy twoja 80- ka jest na wtrysku( jak tak to jedno, czy wielo punktowym) czy na gaźniku, i ile ma KM a my Ci powiemy jakie ma oznaczenia literowe. Oczywiście powiedziałby to ten kto wie co oznaczają litery na silniku. A żeby to wiedzieć nie trzeba być Einsteinem.
Fakt jest problem z JV i NE. Ale jak będę miała chwilę to napiszę czym się różnią.
Robicie sztuczny problem- jakto faceci. Nie widzę problemu!
Jak pytałam się o oznaczenia literowe, co one oznaczają to chyba odpowiedz była prosta. Zamiast robić problem to możnabyło napisać: Napisz nam Gato czy twoja 80- ka jest na wtrysku( jak tak to jedno, czy wielo punktowym) czy na gaźniku, i ile ma KM a my Ci powiemy jakie ma oznaczenia literowe. Oczywiście powiedziałby to ten kto wie co oznaczają litery na silniku. A żeby to wiedzieć nie trzeba być Einsteinem.
Fakt jest problem z JV i NE. Ale jak będę miała chwilę to napiszę czym się różnią.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Zgoda, z rozpędu napisałem monowtrysk zamiast wtrysk, nie zmienia to faktu, że podanie kodu silnika znacznie ułatwia zorientowanie się z czym mamy do czynienia, po drugie można szybciej przejść do meritum, a nie wróżyć z fusów i nie wprowadza niepotrzebnego zamieszania. Nie wspominając o tym, że można zupełnie niepotrzebnie głowić się nad rozwiązaniem zagadki absolutnie niedotyczącej danego silnika. Bez urazy Gataa ale to nie są robótki na drutach i każdy szczegół jest ważny. I wcale nie wynika to z naszych męskich, jak to określiłaś, cech tylko z praktyki. Więc na przyszłość staraj się podawać jak najwięcej szczegółów dotyczących autka i problemu, wszystkim będzie o wiele łatwiej.gataa pisze:B3, 90 KM- JN to wtrysk wielopunktowy, PM - monowtrysk.
Dobra koniec off-topu.
A tak na marginesie to w dalszym ciągu się nie przywitałaś w dziale powitań mimo, że zwróciłem Ci uwagę na PW, iż tego wymaga nasz Regulamin . Nieładnie.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
sorki za OT ale nie moge :lol:
to był argument w styluDanek pisze:Bez urazy Gataa ale to nie są robótki na drutach i każdy szczegół jest ważny.
Kiepski przykład w robótkach na drutach to jest dopiero każdy szczegół ważny :mrgreen:Seksmisja pisze: Jedna pani z rady: "Einstein była kobietą"
Stuhr: "A może Curie-Skłodowska też, a bo mnie zbałamuciły.. "