Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8] Hektolitry paliwa.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 29 lis 2007, 21:22

Gataa jeżdżąc tylko na gazie zanieczyszcza się gaźnik , co powoduje znaczny spadek mocy na benzynie ( u mnie tak było ) . Dla pewności zatankuja do pełna przejedź 10km i ponownie zatankuj ( oba tankowania pod krek) .
Czy w kabinie podczas nazdy na benzynie nie czyjesz zapachu benzyny ??
Często oszkadzają się pompki paliwa i pompki przyspieszacza lejąc paliwo na zewnątrz po silniku .
Jeżeli masz tak duuże przepały , to po przejechaniu kilku kilometrów na benzynie z rozgrzanym silnikiem świece będziesz miała czarne .

gataa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 29 lis 2007, 11:17

Post autor: gataa » 29 lis 2007, 21:31

Nie, nie czuć benzyny. Na benzynie żeczywiście nie za bardzo chce mu się jechać stawia troche opory.W porównaniu do gazu to nawet duże

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 29 lis 2007, 21:39

Jeżeli nie boisz się bawić w mechanikę , to proponuje rozebrać gaźnik i dokładnie każdy najmniejszy elemant metalowy umyć ( do metalicznego błysku ) lynem hamulcowym a następnie nitro . Po takim zabiegu moja niunia odżyła . Podczas mycia nie zapomnij i wszystkich kanalikach . Delikatnie i bez skrobania . Efekt powinien być . A tak poważnie to zatankuj do pełna i zrób te 10 km . Będziesz wtedy miała pewność ile faktycznie pali , bo w 100/100 to naprawdę cięko uwieżyć . Tyle palą ciężke wozy bojowe BWP .

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 29 lis 2007, 21:50

gataa pisze:A fakt, że nie trzeba znać oznaczenia silnika żeby powiedzieć jaki jest jego rodzaj- oczywiście można te dwa fakty powiązać. :lol:
Niekoniecznie. Przykład? Silniki 1V i NE są na gaźniku, a silniki PM i JN na monowtrysku. Wszystkie mają po 66KW, wszystkie pojemność 1.8l wszystkie produkowane w podobnych latach, wszystkie montowane w B3. I co zgaduj zgadula, który silnik autor miał na myśli?
Skoro masz RU to moje rady i pocenie się odnośnie resetu itd. możesz sobie zostawić na sam koniec. Widzisz Gataa tyle postów trzeba było nastukać żeby się okazało co to za zwierz, a gdybyś od razu napisała co i jak to byłoby szybciej i prościej.
Możesz sprawdzić sondę lambda (jeśli jest) ale w takim układzie to szybciej będą to problemy z gaźnikiem jak wspomnieli Koledzy
Czy gaźnik ma wpływ na konsumpcję gazu? Czasem tak czasem nie. Zależy jaka jest instalacja LPG (generacja), w jaki sposób zamontowana i jak wyregulowana.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 30 lis 2007, 09:51

No i nastraszyliście kobietkę i teraz już ani słowka nie piśnie, a zapowiadało się tak sympatycznie. Trzeba było z nią najpierw o Einstein-e porozmawiać. :-D
A tak na serio to jak zakończyła sie regulacja gaźnika i automatycznego ssania?

gataa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 29 lis 2007, 11:17

Post autor: gataa » 30 lis 2007, 14:09

nie nastraszyliście. Nie miałam czasu. B3, 90 KM- JN to wtrysk wielopunktowy, PM - monowtrysk.
Robicie sztuczny problem- jakto faceci. Nie widzę problemu!
Jak pytałam się o oznaczenia literowe, co one oznaczają to chyba odpowiedz była prosta. Zamiast robić problem to możnabyło napisać: Napisz nam Gato czy twoja 80- ka jest na wtrysku( jak tak to jedno, czy wielo punktowym) czy na gaźniku, i ile ma KM a my Ci powiemy jakie ma oznaczenia literowe. Oczywiście powiedziałby to ten kto wie co oznaczają litery na silniku. A żeby to wiedzieć nie trzeba być Einsteinem.
Fakt jest problem z JV i NE. Ale jak będę miała chwilę to napiszę czym się różnią.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 30 lis 2007, 14:45

gataa pisze:B3, 90 KM- JN to wtrysk wielopunktowy, PM - monowtrysk.
Zgoda, z rozpędu napisałem monowtrysk zamiast wtrysk, nie zmienia to faktu, że podanie kodu silnika znacznie ułatwia zorientowanie się z czym mamy do czynienia, po drugie można szybciej przejść do meritum, a nie wróżyć z fusów i nie wprowadza niepotrzebnego zamieszania. Nie wspominając o tym, że można zupełnie niepotrzebnie głowić się nad rozwiązaniem zagadki absolutnie niedotyczącej danego silnika. Bez urazy Gataa ale to nie są robótki na drutach i każdy szczegół jest ważny. I wcale nie wynika to z naszych męskich, jak to określiłaś, cech tylko z praktyki. Więc na przyszłość staraj się podawać jak najwięcej szczegółów dotyczących autka i problemu, wszystkim będzie o wiele łatwiej.
Dobra koniec off-topu.
A tak na marginesie to w dalszym ciągu się nie przywitałaś w dziale powitań mimo, że zwróciłem Ci uwagę na PW, iż tego wymaga nasz Regulamin :-( . Nieładnie.

Awatar użytkownika
Jasiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 200
Rejestracja: 03 gru 2006, 20:00
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Jasiu » 30 lis 2007, 20:13

Witam.
Jednak miałem rację.Wy Kobietki-Kokietki naprawdę jesteście inne!
Pozdrawiam, Jasiu.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 30 lis 2007, 21:48

I jak , zrobiłaś test spalania?

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 30 lis 2007, 22:14

sorki za OT ale nie moge :lol:
Danek pisze:Bez urazy Gataa ale to nie są robótki na drutach i każdy szczegół jest ważny.
to był argument w stylu
Seksmisja pisze: Jedna pani z rady: "Einstein była kobietą"
Stuhr: "A może Curie-Skłodowska też, a bo mnie zbałamuciły.. " ;-)
Kiepski przykład ;-) w robótkach na drutach to jest dopiero każdy szczegół ważny :mrgreen:

gataa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 29 lis 2007, 11:17

Post autor: gataa » 05 gru 2007, 09:54

haha. Dobre ,ale niestety nie wiem nic o robótkach ręcznych.

[ Dodano: 2007-12-05, 10:46 ]
Jaki byk. :oops: Dzięki za poprawienie.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2007, 09:59 przez gataa, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl