[B4 2.0 ABK] LPG
[B4 2.0 ABK] LPG
Witam, w swojej B4 mam zamontowany gaz II generacji z którym ostatnio mam cały czas problem same wystrzały szarpanie podczas jazdy itd. Byłem z tym u gazownika i powiedział mi że jeżeli chce mieć z tym spokój to mam sobie poszukać gdzieś używanej instalacji sekwencyjnej (cena za używkę w granicy 300zł słowa gazownika) i on mi to założy i teraz pytanie do Was czy jest w ogóle sens przekładać instalację jeżeli tak to jakiej dokładnie szukać?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Szkoda że nie powiedział jakiej instalacji szukać bo jak kupisz jakąś kompletną egzotykę albo jakąś instalacji do której trzeba mieć klucz sprzętowy to może być ciężko. Zresztą za 300zł trudno będzie znaleźć coś popularnego bo za coś ze sterownikiem staga albo kme to na allegro chcą chore ceny (po 500-600zł) gdzie za nowy zestaw identyczny z używanymi można mieć za 550 i nie trzeba dokupować elementów która zazwyczaj używki nie mają.
A silnik dobrze pracuje na benzynie?
A silnik dobrze pracuje na benzynie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Kolego też kupiłem ABK z IIGEN miałem wiele problemów z mechaniką i gazem w 4 msc udało mi się doprowadzić auto do lat młodości i świetnego stanu lecz kosztowało mnie to duzo zdrowia i kasy . Odnośnie gazu też miałem wystrzały poprostu ręce mi już opadały i płakać się chciało , do tego auto gasło przy wciśnięciu sprzęgła i wogóle nie miało mocy na gazie , myślałem ze musi tak być poprostu , męczyłem się z tym bardzo , do tego miałęm wszystko powymieniane przy WN , więc to odpadało , przyczynę znalazłem 2 msc temu , była to dziurka wielkości 1/4 1groszówki na nerce , zakleiłem to i teraz żadnych strzałów , no dobra ale auto nadal mułowate , byłem u 4 gazowników wydałem kupe kasy i nada to samo , mówię szkoda , ale musi tak być . Powiedziałem sobie ostatni raz spróbuję , pojechałem do polecanego gazownika przez znajomego oraz forum lpg , regulował mi długo gaz zeby znaleźć złoty środek , jak wyjechałem auta nie poznałem nie ważne czy 2 tys czy 5 tys obr auto cały czas ciągnie do przodu , teraz można dopiero tym posmigać , spalanie w mieście przy mojej dynamicznej jeździ 13.5-14.2 , lecz kończy mi się reduktor powoli (dlatego gazownik ustawił złoty środek i wycisnął co mógł z reduktora ) , mam nadzieje ze po wymianie jeszcze spadnie troszkę . Nwm ile robisz rocznie km , ale ja sobie to przekalkulowałem i mi nie opłaca się przerabiać na sekwencję , zostaje przy IIGEN i nie narzekam . Jedna osoba z forum jechała ze mną i sama powiedziała że jak na IIGen to śmiga bardzo fajnie . Więc znajdź dobrego gazownika to podstawa . W Łodzi (tak dużym mieście ) jest tylko 1 albo 2 gazowników którzy ogarną auto z problemem , reszta to pseudo gaziarze
Niestety na benzynie ciężko jest ujechać, odpala na benzynie bez problemu tylko ciężko wkręca się na obroty natomiast na gazie ciągnie na całym zakresie obrotów tylko czasami szarpie i te cholerne wystrzały. Nie robię dużo kilometrów więc pewnie nie będzie mi się opłacać zakładanie sekwencji ale chce się pozbyć tych wystrzałów. Chyba będę musiał naprawdę poszukać jakiegoś konkretnego gazownika i zobaczyć co on mi powie na to wszystko.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków