Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
ihu111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 sty 2014, 16:06

[B4 2.0 ABK] LPG

Post autor: ihu111 » 26 lut 2014, 19:20

Witam, w swojej B4 mam zamontowany gaz II generacji z którym ostatnio mam cały czas problem same wystrzały szarpanie podczas jazdy itd. Byłem z tym u gazownika i powiedział mi że jeżeli chce mieć z tym spokój to mam sobie poszukać gdzieś używanej instalacji sekwencyjnej (cena za używkę w granicy 300zł słowa gazownika) i on mi to założy i teraz pytanie do Was czy jest w ogóle sens przekładać instalację jeżeli tak to jakiej dokładnie szukać?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lut 2014, 21:38

Szkoda że nie powiedział jakiej instalacji szukać bo jak kupisz jakąś kompletną egzotykę albo jakąś instalacji do której trzeba mieć klucz sprzętowy to może być ciężko. Zresztą za 300zł trudno będzie znaleźć coś popularnego bo za coś ze sterownikiem staga albo kme to na allegro chcą chore ceny (po 500-600zł) gdzie za nowy zestaw identyczny z używanymi można mieć za 550 i nie trzeba dokupować elementów która zazwyczaj używki nie mają.

A silnik dobrze pracuje na benzynie?

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 26 lut 2014, 21:45

Kolego też kupiłem ABK z IIGEN miałem wiele problemów z mechaniką i gazem w 4 msc udało mi się doprowadzić auto do lat młodości i świetnego stanu lecz kosztowało mnie to duzo zdrowia i kasy . Odnośnie gazu też miałem wystrzały poprostu ręce mi już opadały i płakać się chciało , do tego auto gasło przy wciśnięciu sprzęgła i wogóle nie miało mocy na gazie , myślałem ze musi tak być poprostu , męczyłem się z tym bardzo , do tego miałęm wszystko powymieniane przy WN , więc to odpadało , przyczynę znalazłem 2 msc temu , była to dziurka wielkości 1/4 1groszówki na nerce , zakleiłem to i teraz żadnych strzałów , no dobra ale auto nadal mułowate , byłem u 4 gazowników wydałem kupe kasy i nada to samo , mówię szkoda , ale musi tak być . Powiedziałem sobie ostatni raz spróbuję , pojechałem do polecanego gazownika przez znajomego oraz forum lpg , regulował mi długo gaz zeby znaleźć złoty środek , jak wyjechałem auta nie poznałem nie ważne czy 2 tys czy 5 tys obr auto cały czas ciągnie do przodu , teraz można dopiero tym posmigać , spalanie w mieście przy mojej dynamicznej jeździ 13.5-14.2 , lecz kończy mi się reduktor powoli (dlatego gazownik ustawił złoty środek i wycisnął co mógł z reduktora ) , mam nadzieje ze po wymianie jeszcze spadnie troszkę . Nwm ile robisz rocznie km , ale ja sobie to przekalkulowałem i mi nie opłaca się przerabiać na sekwencję , zostaje przy IIGEN i nie narzekam . Jedna osoba z forum jechała ze mną i sama powiedziała że jak na IIGen to śmiga bardzo fajnie . Więc znajdź dobrego gazownika to podstawa . W Łodzi (tak dużym mieście ) jest tylko 1 albo 2 gazowników którzy ogarną auto z problemem , reszta to pseudo gaziarze

ihu111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 sty 2014, 16:06

Post autor: ihu111 » 27 lut 2014, 20:35

Niestety na benzynie ciężko jest ujechać, odpala na benzynie bez problemu tylko ciężko wkręca się na obroty natomiast na gazie ciągnie na całym zakresie obrotów tylko czasami szarpie i te cholerne wystrzały. Nie robię dużo kilometrów więc pewnie nie będzie mi się opłacać zakładanie sekwencji ale chce się pozbyć tych wystrzałów. Chyba będę musiał naprawdę poszukać jakiegoś konkretnego gazownika i zobaczyć co on mi powie na to wszystko.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 27 lut 2014, 20:38

jeżeli na benzynie nie można ujechać , to zepewne też już przepływka do wymiany , sprawdź jeszcze cały układ WN najlepiej wymienić na nowy

ihu111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 sty 2014, 16:06

Post autor: ihu111 » 27 lut 2014, 21:15

przepływka i obudowa filtra powietrza było wymieniane no ale co do 100% sprawności przepływomierza nie mogę być pewny, świece i kable także były wymieniane

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 lut 2014, 08:13

a co vag com na to :?:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 lut 2014, 09:59

Do sekwencji musisz benzynę doprowadzić do używalności bo gaz sekwencyjny wykorzystuje sygnały z wtryskiwaczy benzynowych. I jego kalibracja polega na porównywaniu czasu wtrysku benzyny aby na gazie był taki sam czas benzyny w takich samych warunkach.

ihu111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 sty 2014, 16:06

Post autor: ihu111 » 28 lut 2014, 17:18

nie sprawdzałem nic na vag.com ale będę musiał znaleźć kogoś kto ma kabel i co ogarnia to.

a jeżeli już by zaszła taka konieczność zainstalowania sekwencji to co dokładnie polecacie? chce zamontować używaną bo na nową szkoda kasy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl