I pewnie dobrze Ci się wydajejanuszbin pisze:a co sie dzieje kiedy zapiekają się kierownice ...bo wydaje mi się,że nimi jest problem ...
[80 B4 1.9tdi] Ładowanie Turbo?
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
No takie "uroki "AFN-a i jemu podobnych "wypasów "ze zmienną gometrią turbinyjanuszbin pisze:dokładnie tak...
					Ostatnio zmieniony 27 lut 2014, 22:29 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- 
				
				matek10912
 - Forum Audi 80

 - Posty: 406
 - Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
 - Imię: Mateusz
 - Model: Audi A6
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik:
 - Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
 - Kontakt:
 
- 
				
				matek10912
 - Forum Audi 80

 - Posty: 406
 - Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
 - Imię: Mateusz
 - Model: Audi A6
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik:
 - Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
 - Kontakt:
 
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Jak chcesz jeszcze tym pojeżdzić ,to już nic nie wyciskajmatek10912 pisze: jakies 1,4 bara mam i slychac ja jak wiertarke tylko te 140 PS juz sie malo powoli robi dlatego nie wiem ile jeszcze na tym zlomku da sie wycisnac 8-)
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
matek10912,  to co mamy to wystarcza dla tego silnika, można pobawić sie jeszcze ale to juz bardziej taka kosmetyka będzie, typu większy dolot np z ASZ, intercooler, głowiczke masz juz  :mrgreen:  ja też już w niedalekiej przyszłości będę miał. Aby nam sprzęgła trzymały bo jak padnie to hybryde brać najlepej już. Dół silnka ponad 400 Nm zniesie, więc tak dużo nam nie brakuje. Więc albo inne auto albo inny silnik montować  <ok>
			
			
									
									
						Witam ponownie...piszę ponieważ nie jest dobrze 
 
turbina wyczyszczona,złożona,zamontowana no i teraz ładuje jeszcze więcej niż przed czyszczeniem ...kończy się skala na manometrze (2 bary).Wiem że urządzenie może błędnie wskazywać a na Vagu jeszcze nie sprawdzałem jak jest naprawdę ,ale słychać że jest coś nie halo,przed czyszczeniem wskazania były różne i widać było że kierownice nie pracują płynnie teraz jest zupełnie inaczej,widać że sztango pracuje bez żadnych oporów silnik ładnie wkręca się w obroty ale ma się wrażenie czasami że pompuje tylko powietrze a nie mieszankę...heh no i ecu nie odcina ,nie ma żadnych błędów tak jak poprzednio...
			
			
									
									
						turbina wyczyszczona,złożona,zamontowana no i teraz ładuje jeszcze więcej niż przed czyszczeniem ...kończy się skala na manometrze (2 bary).Wiem że urządzenie może błędnie wskazywać a na Vagu jeszcze nie sprawdzałem jak jest naprawdę ,ale słychać że jest coś nie halo,przed czyszczeniem wskazania były różne i widać było że kierownice nie pracują płynnie teraz jest zupełnie inaczej,widać że sztango pracuje bez żadnych oporów silnik ładnie wkręca się w obroty ale ma się wrażenie czasami że pompuje tylko powietrze a nie mieszankę...heh no i ecu nie odcina ,nie ma żadnych błędów tak jak poprzednio...
- trepek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 5446
 - Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
 - Imię: Grzegorz
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.6 ABC+lpg
 - Lokalizacja: Olkusz
 
Ale za to nie puchnie jak T15 w trasie i przy ciągłym pałowaniu.MUNIOR pisze:Mateusz ,odpepnij wężyk z gruszki ,to zobaczysz :mrgreen: ale zdaje się że masz już T15matek10912 pisze:A turbawka T2 wie ktos jakiego max. cisnienie dmuchnie?? Bo tak ciekawy jestem :mrgreen:T2 koło 1,6 bara powinna dmuchnąć 8-) ale wiadomo że ciut pużniej wstaje ,niż t15
Kto chce mocy to moze zapakowac turbine z AWX, pompa 11mm, wtryski 216'tki na podwyzszonych cisnieniach, soft od ogarnietej osoby i uzyska pod 180KM przy momencie nie przekraczajacym 400NM. I sprzęgło wytrzyma i skrzynia również.
A wkrecac do odcinki bedzie sie idealnie
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
Jakieś cuda Ci się dzieją :roll: Nie ma takiej opcji żeby ładowała więcej po rozruszaniu geometri ,niż przy zapieczonej .Skoro geometria chodzi bez zacięć ,to pozostaje jeszcze pytanie ,czy gruszka rónież chodzi płynnie i czy jest odpowiednie podciśnienie ,żeby n75 to wszystko wysterował jak należyjanuszbin pisze:turbina wyczyszczona,złożona,zamontowana no i teraz ładuje jeszcze więcej niż przed czyszczeniem
Skoro tyle ładuje,to wygląda jakby wcale nie było sterowania kierownicami i są ustawione cały czas, w pozycji ,gdzie turbo pompuje max ,czyli po odpaleniu silnika ,sztanga wciągnięta na maxa i prawdopodobnie nie chodzi .Jak masz nowszą wersję sterownika (od 98roku ) to zrób sobie vagiem test n75 i zobaczysz czy sztanga gruszki chodzi w pełnym zakresie i bez zacięć ...Tak więc bez vaga wiele nie zdziałasz ,bo ani logów ,ani testu nie zrobisz :roll:januszbin pisze:kończy się skala na manometrze (2 bary)
[ Dodano: 2014-03-01, 11:11 ]
Mnie tam nic nie puchnie ,a jak komuś puchnie ,to niech pałuje z umiarem ,bo przy pałowaniu też trza myśleć ...szczególnie jak się ma tuningowane ecu ,a do tego ori graty <ok> prostetrepek pisze:Ale za to nie puchnie jak T15 w trasie i przy ciągłym pałowaniu.
[ Dodano: 2014-03-01, 11:18 ]
Szczerze wątpiętrepek pisze:uzyska pod 180KM przy momencie nie przekraczajacym 400NM. I sprzęgło wytrzyma i skrzynia również.
z regulacją jest chyba ok...bo tak duże ciśnienie utrzymuje się tylko przez chwilę,potem mimo tej samej pozycji pedału gazu ciśnienie spada i przy normalnej jeździe utrzymuje się mniej więcej na poziomie 0,3 bara...nie wiem czy nie za mało z kolei ... 
[ Dodano: 2014-03-01, 13:57 ]
w 1Z było ok 0,5 bara...
[ Dodano: 2014-03-01, 14:04 ]
nie wiem za bardzo co z tym zrobić ,regulacja długości sztangi nie wiele daje a właściwie to nic...ale muszę podłączyć pod komputer i posprawdzać tam wszystko ...
			
			
									
									
						[ Dodano: 2014-03-01, 13:57 ]
w 1Z było ok 0,5 bara...
[ Dodano: 2014-03-01, 14:04 ]
nie wiem za bardzo co z tym zrobić ,regulacja długości sztangi nie wiele daje a właściwie to nic...ale muszę podłączyć pod komputer i posprawdzać tam wszystko ...
- trepek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 5446
 - Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
 - Imię: Grzegorz
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.6 ABC+lpg
 - Lokalizacja: Olkusz
 
@Munior
Macałem samochód znajomego, który miał 178KM i 400NM (okolice 400, już nie pamiętam dokładnie ale +/- 3NM) i jeździł, jeździł... i sprzedał i samochód jeździ
 Ale nikt w tym samochodzie nie strzelał ze sprzęgła. No i dwumas był, czego niestety w 1Z nie ma a każdy doskonale wie, że sztywne sprzęgło zabija skrzynie.
			
			
									
									
						Macałem samochód znajomego, który miał 178KM i 400NM (okolice 400, już nie pamiętam dokładnie ale +/- 3NM) i jeździł, jeździł... i sprzedał i samochód jeździ
- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
No i właśnie w tym rzecz 8-) mając bardzo mocny soft ,trzeba sobie z tego zdawać sprawę i korzystać z mocy w odpowiedni sposób ....a nie tylko ciągle gaz w podłogę :roll: a niektórzy korzystają właśnie w taki sposób ,bez umiaru but i but :roll: tak to można bezkarnie na ori sofcie butować,bo i tak nie ma czym, jechaćtrepek pisze:Macałem samochód znajomego, który miał 178KM i 400NM (okolice 400, już nie pamiętam dokładnie ale +/- 3NM) i jeździł, jeździł... i sprzedał i samochód jeździAle nikt w tym samochodzie nie strzelał ze sprzęgła. No i dwumas był, czego niestety w 1Z nie ma a każdy doskonale wie, że sztywne sprzęgło zabija skrzynie.
							







