[B4 2.0 ABT] Podmiana silnika z 90 KM na 115 KM 2.0 b+g
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 paź 2013, 20:22
- Lokalizacja: Lublin
[B4 2.0 ABT] Podmiana silnika z 90 KM na 115 KM 2.0 b+g
Witam. Jestem kobietą i potrzebuję porady, czytając forum duzo rzeczy jest dla mnie nie zrozumiałe więc potrzebuję prostego wyjaśnienia.
Otóż mój problem polega na tym: ostatnio w mojej audicy padł silnik 2.0 90KM po obejrzeniu przez mechanika okazało się że to panewki. Także silnik do wymiany.
I tu nasuwa się pytanie gdyż chciałabym wiedzieć czy mogę wstawić 2.0 115 KM dodam że mam zwykłą instalację gazową. Czym różnią sie te silniki, czy osprzęt by pasował?
Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś zechciał mi pomóc. :->
Otóż mój problem polega na tym: ostatnio w mojej audicy padł silnik 2.0 90KM po obejrzeniu przez mechanika okazało się że to panewki. Także silnik do wymiany.
I tu nasuwa się pytanie gdyż chciałabym wiedzieć czy mogę wstawić 2.0 115 KM dodam że mam zwykłą instalację gazową. Czym różnią sie te silniki, czy osprzęt by pasował?
Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś zechciał mi pomóc. :->
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 paź 2013, 20:22
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 paź 2013, 20:22
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
pawelec_, no u mnie śmiga w ABK II Gen i Delik potwierdzi ze daje rade , więc jak masz II gen to ABK na niej normalnie bd jeździć , tylko wszystkie nieszczelności nawet najmniejsze mogą powodować strzały , więc musisz wszystko dobrze posprawdzać . Nie jeździłem ABT ale ABK już starcza(przynajmniej mi ) do zwinnego poruszania się , 115km daje radę
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo nie ma już prawdziwych mechaników są tylko wymieniacze :mrgreen:na1ooprocent pisze:Tzn. większość mechaników i ludzi których znam nie polecają remontu gdyż to drogi biznes
Albo nie wie co to znaczy wymienić ABT na ABK.na1ooprocent pisze:Znajomy mechanik wycenił podmiankę na 200 zł także nie jest aż tak drogo...
plus reszta niepasujących gratów to suma może dojść do 1,5k śmiało a nawet i dużo więcej.pawelec_ pisze:za sam silnik ABK dasz te ~800 zł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
blok możesz wstawić począwszy od 1,6 do 2,0 ze swoim osprzętem. Kwestia też zasilenia silnika, np 1,6 gaźnik wszystko praktycznie pasi ( nie będzie tylko odmy z silnika a wyłącznie z pokrywki zaworów ) 1,6 wtrysk ( ADA ) tu albo przełożysz głowice albo musisz dorobić uszczelkę pod kolektor, 1,8 pasi wszystko ( i jak przy 1,6 gaźnik w zależności od lat produkcji odma z pokrywki a w nowszych taż z bloku silnika ) 2,0 tu takie jak twoje lub wtrysk i opcja jak przy 1,6 wtrysk albo zmiana głowicy albo dorobienie uszczelki ( w tej opcji silnik jest ciut żywszy za sprawą innego wałka i dolotów ) No i ważne pytanie czy zmieniasz sam silnik czy jeszcze osprzęt, tj instalacje osprzęt silnika, komputer. W tej opcji nie licz na sugerowane ceny. A znacznie wyższe. Z racji tego że jesteś kobietą licz na próby wyciągnięcia kasy.
Takie pytanie jak skończył się silnik który chcesz wymieniać ?? jakie objawy ?
Takie pytanie jak skończył się silnik który chcesz wymieniać ?? jakie objawy ?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Plus walka z spalaniem stukowym. Swego czasu Były tematy z tą walką. A spalanie stukowe zabija silnik powoli acz skutecznie.
Jak ABK to tylko z wiązką, kompem, przepływomierzem i kolektorem plus wspomnianym czujnikiem oraz gaz ONLY sekwencja. W innym przypadku można robić auto tylko na sprzedaż a nie dla siebie.
Skoro jest gaz przeróbka na sekwencję będzie o wiele łatwiejsza przy przeróbce wiązki na ABK.
Jak ABK to tylko z wiązką, kompem, przepływomierzem i kolektorem plus wspomnianym czujnikiem oraz gaz ONLY sekwencja. W innym przypadku można robić auto tylko na sprzedaż a nie dla siebie.
Skoro jest gaz przeróbka na sekwencję będzie o wiele łatwiejsza przy przeróbce wiązki na ABK.
Mi też walnęła panewka w moim SF. Wymieniłem silnik na 3A, oczywiście przerobiłem go pod stary gaźnik z SF. Powymieniałem co się dało. Razem z silnikiem wyszło mnie jakieś 1200pln. Silnik ogarnąłem za 600
Tylko po wymianie silnika nie masz pewności jak długo pojeździsz. Po remoncie masz silnik jak z fabryki, jednak ABT no nie czarujmy sie.. Ruletka
Tylko po wymianie silnika nie masz pewności jak długo pojeździsz. Po remoncie masz silnik jak z fabryki, jednak ABT no nie czarujmy sie.. Ruletka