[ABK] Krokowiec nie działa, brak prądu w przewodach do niego
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
[ABK] Krokowiec nie działa, brak prądu w przewodach do niego
Wiatm jak w temacie problem znaczy sie krokowiec nie działa mimo ze sprawny, nie działa dlatego ze pradu w kablach idacych do niego nie ma. Pytanie takie dlaczego go tam nie ma poza tym ze kabel moze byc gdzies przerwany, najblizszy kawałek sprawdziłem i kabel cały nie chce narazie dalej pruć izolacji bo moze jest jakas inna przyczyna tego? moze ten przekaznik 30 ?
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Przy jego uszkodzeniu nie będzie wcale napięcia na ECU wiec jak inne rzeczy działają to ok.masteretsam pisze:czy jestes pewien ze ten przekaznik odpowiada za działanie krokowca? i ze jego usterka moze byc powodem braku pradu w przewodach?
No i widzisz tu polegasz bo źle nazywasz swój zawór biegu jałowego, to nie jest zwykły silniczek DC gdzie jest plus i minus czy silnik krokowy. A żeby sprawdzić to trzeba się na tym znać. Tam jest stały plus po zapłonie a masa z ecu o przebiegu prostokątnym z pewnym wypełnieniem.masteretsam pisze:Wiatm jak w temacie problem znaczy sie krokowiec nie działa mimo ze sprawny, nie działa dlatego ze pradu w kablach idacych do niego nie ma
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
skoro stały plus po zapłonie to dlaczego własnie wcale pradu w tych kablach nie ma nawet na odpalonym silniku . Nazwałem go krokowcem tylko umownie bo wiem ze działa na zupełnie innej zasadzie niz silnik krokowy w silniku z mechanicznym wtryskiem, jednpunktem lub gaznikiem:) Bo na logike na zimnym silniku te kabelki powinny podawac jakis prad na ten zaworek aby ten mogł sie lekko otworzyc i podniesc te obrotu gdy te sa za niskie bo zaledwie 400 obr/min, a tam w kablach cisza...
Zapomniałem dodac ze jakas rzezba tam była przede mna bo wtyczka jest dosztukowana ma innego koloru kable a sam krokowiec jest grubszy i krótszy niz te co sa oryginalnie w abk. Ale mam tez drugi który jest oryginalny tyle ze nie moj i na tamtym tez nic nie dziala
Zapomniałem dodac ze jakas rzezba tam była przede mna bo wtyczka jest dosztukowana ma innego koloru kable a sam krokowiec jest grubszy i krótszy niz te co sa oryginalnie w abk. Ale mam tez drugi który jest oryginalny tyle ze nie moj i na tamtym tez nic nie dziala
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
robiłem miernikiem na zakresie do 20v i na wielu innych, probowałem sprawdzac opor i amperaz nie wiem po co ale liczyłem cos mi wkoncu pokaze ale tam cisza i pzykładałem kableki najpierw oba do tych dwoch co ida do krokowca a pozniej jeden do jednego kabla a drugi to masy a potem do drugiego kabla i tez do masy wiec gdyby w kótryms z tych dwoch kabli było by jaies napiecie to bym je wykrył, bo do tego krokowca u mnie ida 2 kable, niebiesko czarny i zielono czarny i sa one oryginalne
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
racja pod decha lataja jakies bezpieczniki bo widziałem i zupełnie nie pomyslałem by sprawdzic :)jutro zajrze i sprawdze i napisze co i jak. Sek w tym ze bezpieczniki moga byc od gazu ale skoro mowisz sprawdz to sprawdze
Byłem, sprawdziłem i sie wkur....em jakis debil znaczy poprzedni wlasiciel wyrzucił bespiecznik od krokowca a ze on nie był w głownym rzedzie tylko w tych z przodu co ida wzdłuz nie brałem poczatkowo tego pod uwage ale uzupełniłem 2 braukjace miejsca bespiecznikami narazie 10A i krokowiec działa oborty trzyma itd. tylko ze sie zawiesza czasem i zawyza mi czesto oborty do 1500:) teraz znów pytanie dlaczego? pewnie ten przekaznik z tym ze oborty w sumie nie faluja tylko raz jest tak raz tak i długo schodzi z wysokich obrotów czasem wogole nie schodzi
_________________
Byłem, sprawdziłem i sie wkur....em jakis debil znaczy poprzedni wlasiciel wyrzucił bespiecznik od krokowca a ze on nie był w głownym rzedzie tylko w tych z przodu co ida wzdłuz nie brałem poczatkowo tego pod uwage ale uzupełniłem 2 braukjace miejsca bespiecznikami narazie 10A i krokowiec działa oborty trzyma itd. tylko ze sie zawiesza czasem i zawyza mi czesto oborty do 1500:) teraz znów pytanie dlaczego? pewnie ten przekaznik z tym ze oborty w sumie nie faluja tylko raz jest tak raz tak i długo schodzi z wysokich obrotów czasem wogole nie schodzi
_________________
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46