[B4 2.0 ABT] Problemy z przerywaniem
[B4 2.0 ABT] Problemy z przerywaniem
Witam serdecznie. Mam kłopoty z przerywaniem silnika. Auto zupełnie zimne działa ok. Po jakiś 2 minutach na biegu jałowym jest ok ale podczas jazdy zachowuje się jak by brakowało mu paliwa dławi się i jest słaby. Po zupełnym nagrzaniu silnika przestaje się dławić ale nie jest zbyt zwinna. Sugerując się różnymi forami odłączyłem sondę lambda i to pomaga. Nie przerywa i jest zwinniejsza. Czy to oznacza, że sonda jest do wymiany, czy może być problem z nieszczelnym gaźnikiem a przez odłączenie sondy zwiększyłem mu mieszankę i dlatego jest poprawa.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
podpiąć to jeszcze trzeba umieć jak z tego skorzystać. Nie tylko odczytać błędy i skasować je. Do badania sond jest specjalne urządzenie, na vagu równiez mozna sprawdzić (nie tak juz dokladnie) ale wystarczająco prace sondy na bieżaco podczas pracy silnika na różnych obrotach, nawet graficznie wykres można zobaczyć i jak ktos ma wiedze to z tych danych okresli czy winna jest sonda czy coś innego.
Zacząłbym od swiec prezewodów, sonde można zmienic zwyklym multimetrem, i zmierzyc rezystancje czujnika temperatury do ecu. Ale jak przerywa podczas jazdy obstawailbym układ wysokiego napięcia cewka zmieniona zostały przewody i świece.
Nie doczytałem jak odłączyłes sonde i jest ok to sprawa jasna ja do swojej b3 1,8 monowtrysk wsadziłem sonde uniwersalna NTK/NGK za 75 zł i smiga jak nalezy na PB. Ja miałem inny problem a wine ponosiła również sonda.
Pozdrawiam.
Nie doczytałem jak odłączyłes sonde i jest ok to sprawa jasna ja do swojej b3 1,8 monowtrysk wsadziłem sonde uniwersalna NTK/NGK za 75 zł i smiga jak nalezy na PB. Ja miałem inny problem a wine ponosiła również sonda.
Pozdrawiam.