knychu11 pisze:Czy muszę upychać licznik z Passata?
Jak chcesz, immo w sterownikach od EDC15, EDC16 ja się nie mylę można wyłączyć na stałe przez gniazdo diagnostyczne albo emulator jak piszesz. Kumpel ma po kradzieżowego TDI PD w golfie gdzie złodzieje wyłączyli immo.
knychu11 pisze:czy posiada ktoś opis gniazda odpowiadającego w skrzynce bezpieczników za instalacje od silnika ?
![:)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Chodzi mi tutaj o audi 80
Zobacz w niebieskiej książce obsługa i naprawa audi 80 wydawnctwa auto jest opis od TDI.
Tu masz opis kostek od spodu skrzynki.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html
Z książki mogę ci wypisać że tak w 1Z:
Przekaźnik świec:
Styk BS załączenie przekaźnika świec żarowych (do 42 pinu ECU AWX-a)
N wyjście padu na świece żarowe
Pod półką masz przekaźnik nr 14 załączany po włączeniu zapłonu, zasila oryginalnie N75 i inne elektrozawory pod maską. W AWXie nie ma odpowienika bo jedynie z plus po zapłonie zasilany jest przepływomierz (B30 z mojego poprzedniego posta)
I to tyle przekaźników w Audi 80 (tj. przekaźnik z plusem po zapłonie + przekaźnik świec + ewentualnie 1-2 przekaźniki podgrzewacza płynu). To jest prościej niż w benzynowych audi 80.
W AWXie masz:
Przekaźnik świec żarowych (zał 42 ECU) (K57)
Przekaźnik podgrzewacza (załączany z pinu 22ECU) (K67)
kolejny przekaźnik od podgrzewacza (pin 21ECU) (K68)
przekaźnik główny (K15) załączany z pinu 18 ECU oraz zasilający piny 1 i 2 ECU.
Dalej z przekaźnika głównego prąd dostają przekaźniki K18 (załączany masą z pinu 80 ECU) załącza pompę paliwa oraz przekaźnik K12 załączany z pinu 43 ECU włączający pompę wody.
Plus po zapłonie masz na 37 pinie ecu (plus po zapłonie masz na B15 albo na tym przekaźniku pod półą tylko daj bezpiecznik no ten obwód), masę na 4 i 5.
Najlepiej sobie poszukaj miernikiem, które ww piny odpowiadają kablom na kostce łączącej wiązkę silnikową z kabinową i będziesz mógł sobie odtworzyć tą przekaźnikologię w audi 80 na ori przekaźnikach albo uniwersalnych. I przygotuj sobie trochę podstawek pod bezpieczniki. Jakbym miał schemat taki jak wcześniej pisałem to od razu bym ci wypisał co jest od czego na kosatkach łączących wiązkę kabinową z silnikową. Nie wiem też czy nie ma już jakichś przekaźników na wiązce silnikowej a to by zmniejszyło ilość przekaźników które musiałbyś dołożyć osobno.
Chyba że chcesz wykorzystać kostki od poziomu płynu, temperatury płynu, świateł cofania, prędkościomierza, poziomu płynu hamulcowego z wiązki AWX to będziesz miał trochę więcej podłączania.