[B4 2.0 ABK] problem na rozgrzanym silnik
[B4 2.0 ABK] problem na rozgrzanym silnik
Witam. Jestem nowym użytkownikiem, Audi 80 B4 2.0 ABK zakupiłem rok temu jestem strasznie zadowolony z samochodu ale od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem, Auto zapala wzorowo czy zimny czy ciepły od ,,strzała,, gdy jest zimny nie ma najmniejszego problemu, nie brakuje mocy, nie szarpie, problem zaczyna się gdy osiągnie temperature 80-90 stopni wtedy autem strasznie ,,telepie,, i nierówno chodzi efekt podobny do zapchanych filtrów. wymieniłem zapłon ( świece, przewody, kopułke, paluch) wszystkie filtry( gazowe, paliwowe, powietrza) ale problem nie ustąpił:( czy mógłby ktoś doradzi2, pokierować gdzie szukać przyczyny ?
Ostatnio zmieniony 08 mar 2014, 20:00 przez Adas1307, łącznie zmieniany 2 razy.
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
Ahh teraz widze ze kolega temat zalozyl Skoro mowisz ze czujnik niebieski mozna wykluczyc to tak jak napisalem na priv sprawdz halla. Jak go wymontowac i sprawdzic nie bede opisywal bo pisze z telefonu i troche to niewygodne, a z reszta bylo wiele razy opisywane, wystarczy poszukac w google
Co do sondy - nie ma ona wplywu na prace na lpg takze tez mozna ja wykluczyc. A instalka gazowa sekwencja czy jaka generacja?
Jak to nie bedzie hall to przychodzi mi jeszcze na mysl czujnik temperatury zasysanego powietrza znajdujacy sie w przeplywomierzu, raczejrzadko slyszy sie o jego uszkodzeniu ale roznie bywa z tymi naszymi starymi klamocikami )
Co do sondy - nie ma ona wplywu na prace na lpg takze tez mozna ja wykluczyc. A instalka gazowa sekwencja czy jaka generacja?
Jak to nie bedzie hall to przychodzi mi jeszcze na mysl czujnik temperatury zasysanego powietrza znajdujacy sie w przeplywomierzu, raczejrzadko slyszy sie o jego uszkodzeniu ale roznie bywa z tymi naszymi starymi klamocikami )
Tak. Przplywka to nie jest na pewno, bo jak silnik nie osiagnie temperatyry roboczej o wszystko jest ok. No chyba ze jak juz czesniej wspomnialem czujnik zasysanego powietrza cos klamie. TPS... tam tez bym sie na razie nie doszukiwal bo malo prawdopodobne.Adas1307 pisze:A czy pod Vag wyświetlą się te błędy ?
W ostatecznej ostatecznosci moze to byc wina samego ECU. Na razie hall sprawdz.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
[B4 2.0 ABK] problem na gazie
Witam Spalanie gazu wzrosło mi do 22 litrów na 100 km;/ wybrałem się do gazownika Po regulacji gazu spalanie 11 litrów, ale kolejny problem teraz na gazie jest tak ze, od 50 do 87 stopni nie ma mocy szarpie dławi się strzela gdy temperatura przekroczy 87 stopni jest ok jedzie ma moc nie szarpie. Odpinam czujnik niebieski od temperatury i jest dobrze na gazie, zle wyregulowany gaz ? czy padnięty niebieski czujnik?
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-03-10, 10:11 ]
po co piszesz w dwóch tematach o tym samym :!: kontynuuj w tym
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2014-03-10, 10:11 ]
po co piszesz w dwóch tematach o tym samym :!: kontynuuj w tym