Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] za wysokie obroty...

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Brian29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, 22:55
Lokalizacja: Bydgoszcz / Kuj-Pom

[B4 2.0 ABK] za wysokie obroty...

Post autor: Brian29 » 08 mar 2014, 14:40

Panowie. Mam taki problem. Odpalam samochód i wchodzi on samoczynnie na jakieś 2100 obrotów na gazie i nie spadają one. Na samej benzynie zaś jest tak jakbym sobie gazowal lekko obroty rosną i spadają. Gdy pod maską zacisnalem jeden gumowy przewód w okolicach gumy przeplywomierza, obroty stały się normalne. Puscilem i obroty znów szaleją. Co to może być?
Ostatnio zmieniony 08 mar 2014, 19:31 przez Brian29, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 08 mar 2014, 15:00

Może guma przepływomierza jest pęknięta i dostaje lewe powietrze, albo ten przewód który zacisnąłeś jest dziurawy. Ściąg ten przewód i sobacz czy przy łączeniu go z gumą nie ma jakiegoś ubytku. <ok>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 mar 2014, 17:32

Brian29, _uwaga

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 mar 2014, 18:45

Brian29 pisze:na jakieś 2100 obrotów na gazie i nie spadają one. Na samej benzynie zaś jest tak jakbym sobie gazowal lekko obroty rosną i spadają.
Pewnie silniczek krokowy nie pracuje albo gdzieś dostaje się za dużo powietrza za przepustnicę. To skakanie obrotów to dowód że sterownik silnika chce wejść w tryb stabilizacji wolnych obrotów bo gdy obroty są za wysokie włącza cut-off.

Brian29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, 22:55
Lokalizacja: Bydgoszcz / Kuj-Pom

Post autor: Brian29 » 08 mar 2014, 19:20

Gumę przeplywomierza kupowałem ostatnio nowa i jest cała. Podejrzewam ze to silniczek krokowy będzie ale nie jestem pewien. Czy istnieje taka możliwość żeby go odłączyć i czy wtedy będzie chodzić silnik poprawnie? Ile może kosztować taki silniczek? co bym musiał zrobić chłopaki? proszę o porady :-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 mar 2014, 19:34

Brian29 pisze:co bym musiał zrobić chłopaki?
wystarczy go zdemontować i podłączyć pod aku jak i będzie widać czy działa.
A poza tym możesz go dotknąć ręką on wibruje jak pracuje i można to wyczuć ręką.

Brian29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, 22:55
Lokalizacja: Bydgoszcz / Kuj-Pom

Post autor: Brian29 » 08 mar 2014, 20:10

Okej . Dzięki, dzięki. Jutro się podzielę co zdziałalem . Pozdrawiam.

[ Dodano: 2014-03-13, 17:02 ]
Wiec był to silniczek krokowy . W ogóle nie pracował . Udało mi się go przeczyścić i chodzi wszystko pięknie . Zamówiłem juz nowy silniczek iczekam . Także pozdrawiam i dziękuję za zaangażowanie panowie . :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl