Max wtryski do tej pompy to 216-tki. 230-tki są na moce 200 km, więc i turbo trzeba, Ic, pompa 11, sprzęgło, nawet skrzynia z dluższymi przełożeniami by sie przydała, bo jak masz BAA to 200 wyciągniesz i koniec skrzyni.ieble pisze:Prace trwają, nadal kompletuję części, pozostało mi jedynie kupic wtryski i brac się za przekładkę. Nie wiem sam czy kupic bosch 216, czy jakieś 230 lubi firad 225.....
[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
krzysiek ja już nad pompą pracuję na razie mam wsadzony tłoczek i głowice z 988, fala de110, springi i podkładka z 1z. Poluję na fale DE143 - może się uda. IC też będę modził, chciałbym uderzyć w 150-160km 320nm - do tylu sprzęgło powinno dać rade.
Może jednak zbierać na porządne 216 z boscha jak mówis, do takich mocy powinny wystarczyć.
Może jednak zbierać na porządne 216 z boscha jak mówis, do takich mocy powinny wystarczyć.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Popma Afn'ka z głowiczką 11 wystarcza. Munior ma teraz taka na sprzedaż. Wtryski dobre 216-tki wystarczą Tobie. 320 Nm zniesie, ja mam na 350 NM i klei dobrze, choć ja tam nie robie strzałow ze sprzęgła, wykorzystuje te niutony do elastycznego wyprzedzania i poruszania sie w trasie jak i po mieście. Ic by przydał sie lepszy bo latem to nie bedzie to samo, Kolektor właśnie też lepszy dać to mniej dymu powinno być.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
185 siedzą ori, wstawiając kolektor ASZ/ARL i tak bedziesz musiał pozbyć sie całkowicie egr'a i zaślepić na kolektorze wydechowym. Potrzebna jest tez flansza do tego kolektora http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... i-awx-kpl-ieble pisze:Pompe zrobiłem sobie sam. Kompa 16 mam od muniora (program na 11,216), kolektor mówisz typu arl - obrócony w prawo, kata wywalę napewno i egr zaślepię. Zrobię tak jak mówisz założe 216. Jakie w 1z siedzą wtryski oryginalnie? 185 czy 195?
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014, 15:47 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Miałem Ci to dawno napisać ,że nie ma sensu 8-) tłoczek 11 mm i fala DE 110 ,w zupełności Ci wystarczą do takich mocy ....DE 143 to hardcor ,i ma sens przy mocach powyżej 140-150 koni ...ale takich mocy nie polecam ,bo się wszystko zaczyna sypać ,to są moce dla umiejących z takiej mocy korzystać z głową ,no i po wiekszych modach osprzetu ,sprzęgła ,IC itd 8-)ieble pisze:To może nie ma sensu sie pakować w fale de 143
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak zamierzasz przekłądać wiązkę z vw ,to czeka cię niezła rzeżba ...długości kabli inne ...wiadomo w vw bezpieczniki w innym miejscu ,komp zresztą też ...ewentualnie możesz pobrać wtyczki z ecu i przepływki na przeszczep ,do twojej wiązki .Jak chcesz bez problemowo całą wiązkę zmieniać ,to tylko z audi 80 ,bo z A4 też będzie podobnie jak z vwmantix pisze:Mam pytanie czy jest sens się bawić z tymi kablami z golfa
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2014, 15:48 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.