Witam mam pewien problem może ktoś tutaj mi dobrze doradzi .
Mam Audi 80 1.9 TDI z Turbiną T2 i osprzętem Pierburga oraz kompem 16 bit , turbina rok temu biła około 1.0 Bar lecz samochód od pewnego czasu zesłabł kopci na niebiesko , z tego wynika że turbinka bierze olej i jest do wymiany , dodam że zawór N75 jest nowy . I co teraz czy wstawić taką samą Turbinke T2 a następnie zrobić program czy bawić sie np: w wymianę turbiny na turbinę z VW LT 2.5 TDi ????? :evil:
[B4 1.9 1Z 90KM] Zmiana turbiny na Turbo LT ???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21
Sprawdzałem no i olejem niby nie rzuca ale jak przypatrzeć się na kolektor wydechowy to z pod jego uszczelek wydobywa się olej .
[ Dodano: 2014-03-15, 13:37 ]
Ale mniejsza już z tym to dokładnie zdiagnozujemy w warsztacie , bardziej chciałbym wiedzieć czy opłaca mi się zamontować turbinkę z VW LT i dalej coś dłubać czy lepiej wstawić nową T2 wymienić IC i zrobić program ???
[ Dodano: 2014-03-15, 13:37 ]
Ale mniejsza już z tym to dokładnie zdiagnozujemy w warsztacie , bardziej chciałbym wiedzieć czy opłaca mi się zamontować turbinkę z VW LT i dalej coś dłubać czy lepiej wstawić nową T2 wymienić IC i zrobić program ???