Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] Zmiana turbiny na Turbo LT ???

ODPOWIEDZ
wojtaszek530z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21

[B4 1.9 1Z 90KM] Zmiana turbiny na Turbo LT ???

Post autor: wojtaszek530z » 14 mar 2014, 13:32

Witam mam pewien problem może ktoś tutaj mi dobrze doradzi .
Mam Audi 80 1.9 TDI z Turbiną T2 i osprzętem Pierburga oraz kompem 16 bit , turbina rok temu biła około 1.0 Bar lecz samochód od pewnego czasu zesłabł kopci na niebiesko , z tego wynika że turbinka bierze olej i jest do wymiany , dodam że zawór N75 jest nowy . I co teraz czy wstawić taką samą Turbinke T2 a następnie zrobić program czy bawić sie np: w wymianę turbiny na turbinę z VW LT 2.5 TDi ????? :evil:

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 14 mar 2014, 13:59

A ściągałeś wąż dolotowy do turbiny? Czy na zimnej stronie jest olej? Bo kopcić na niebiesko może i z winy samych pierścionków. Popatrz dobrze co i jak i dopiero decyduj ;-)

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 14 mar 2014, 14:12

Jakby Ci turbo padło całkiem, to raczej wcale by nie chciało jechać, a jeśli się osłabiło to tak jak mówi BorysTDI, może wina leżeć po stronie pierścieni, ewentualnie uszczelniacze zaworów, ale od tych auto by raczej nie osłabiło się.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 14 mar 2014, 18:38

Jak puściło turbo z gorącej strony to w wężu nic nie bd ja pobiera dość oleju to z wydechu powinien wypchać przy kręceniu poza 3 tyś obrotów. I wtedy bd kopcił na niebiesko siwo.

wojtaszek530z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21

Post autor: wojtaszek530z » 14 mar 2014, 19:00

W wężu dolotowym jest olej jak i również w IC , a jak go mocno przepyce to aż śmierdzi olejem .

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 14 mar 2014, 19:03

W wężu zawsze coś tam jest bo z wolnej odmy bd a ściągałeś tego węża co w ssący wchodzi i odpalałeś czy chlapie olejem.

wojtaszek530z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21

Post autor: wojtaszek530z » 14 mar 2014, 19:14

Ściągałem ale nie sprawdzałem czy chlapie olejem jutro to sprawdzę bo dziś mi się już nie chce , no ale co myślisz że aż by olejem chlapało jakby była zrąbana ?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 14 mar 2014, 19:24

Kumplowi jak padła z zimnej str to troche rzucało olejem jak przygazował a tłumik z tyły czysty jak pocisłęś podczas jazdy

wojtaszek530z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 06 gru 2013, 16:21

Post autor: wojtaszek530z » 15 mar 2014, 13:34

Sprawdzałem no i olejem niby nie rzuca ale jak przypatrzeć się na kolektor wydechowy to z pod jego uszczelek wydobywa się olej .

[ Dodano: 2014-03-15, 13:37 ]
Ale mniejsza już z tym to dokładnie zdiagnozujemy w warsztacie , bardziej chciałbym wiedzieć czy opłaca mi się zamontować turbinkę z VW LT i dalej coś dłubać czy lepiej wstawić nową T2 wymienić IC i zrobić program ???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga