Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 all] wymiana przewodów paliwowych

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 18 mar 2014, 18:15

andrzejau, nie kombinuj bo tylko pchasz się niepotrzebnie w koszta.Po pierwsze większe przewody nie są ci w niczym potrzebne.Po drugie grubsze przewody będą droższe niż standardowe.Po trzecie gdy kupisz grubsze przewody będziesz musiał dokupić jakieś przejściówki by połączyć mniejsze króćce z grubszymi przewodami.Moim zdaniem gra nie warta świeczki.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 18 mar 2014, 20:08

hudy, moze kolega chce miec po prostu wieksza rezerwe paliwa jakby co <ok>

Awatar użytkownika
andrzejau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 180
Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
Kontakt:

Post autor: andrzejau » 18 mar 2014, 21:58

Oj tak tylko zapytałem :D Tak tylko myślałem, że w razie czegoś na kiedyś... Kto wie? ;)

Biorę 3 x 5 m... Zostaję przy tej samej średnicy. Ktoś mi może powiedzieć jeszcze jakiej średnicy jest u mnie powrót, zasilanie i jeszcze jeden jest przewód - to bym jutro kupił, zanim był ściągnął Audi do Warszawy. Silnik 1.6 PP.

smog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 10 paź 2009, 09:48
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: smog » 26 mar 2014, 20:22

Witam zgromadzonych, ja postanowiłem iść na całość, mianowicie:
Wymiana całego układu paliwa,
uszczelnienie,
czyszczenie baku,
wymiana filtra i zaworka.

Dobry dzień pracy i mamy spokój na ładnych pare lat albo i więcej ;)

1. Przewody miedziane w otulinie: ( jeszcze zostaje zapas po 80 cm. )
(http://allegro.pl/my_page.php?uid=5303128)
Fi8 - 4m x 9 zł/mb = 36 zł.
Fi6 - 4m x 7 zł/mb = 28 zł.
2. Przewody paliwowe:
Fi10 przezroczysty - 1m = 3 zł
Fi6 przezroczysty - 1m = 3 zł
Fi6 zbrojony - 1m = 10 zł
Fi8 zbrojony - 1m = 10 zł
3. Filtr paliwa bosch = 68 zł
4. Zawor filtra paliwa = 25 zł
6. Opaski ok 12 szt = 12 zł
Suma = 195 zł.

Pozdrawiam...

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 26 mar 2014, 20:45

Ja dzisiaj zastąpiłem metalowy przewód paliwowy przewodem z callan'u , wszystko ładnie wytrzymuje i metr takiego przewodu fi 8 to 3,50 za 1 metr . za 5m przewodu + 2 skręcane złączki do callan'u wyszło 25zł.bezproblemowy montaż , przewód ładnie się układa i nie ma możliwości żeby zardzewiał bo to tworzywo :mrgreen: Testy na szczelnośc przeszło , nic nie cieknie <ok> zobaczę za kilka dni jak to się zachowuje <ok>

bri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 09 mar 2015, 20:50
Lokalizacja: KNS

Post autor: bri » 11 mar 2015, 10:54

Witam, jedna z licznych ciekawostek odkryta po zakupie, przewód uciachany nożykiem. Pytanie brzmi - do czego służy?
Obrazek
Pytanie pomocnicze:
Chciałbym obydwa wężyki zastąpić nowymi, jaki gwint i średnica nakrętki ?
Gumowe wężyki są nakręcane od strony baku, od strony silnika na opaskach,
i jak to ustrojstwo odkręcić od plastikowych przewodów od baku nie urywając ich....
Pozdrawiam, Bri

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 mar 2015, 20:39

Ten ucięty może być od odprowadzania oparów benzyny ze zbiornika paliwa.

bri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 09 mar 2015, 20:50
Lokalizacja: KNS

Post autor: bri » 14 mar 2015, 20:38

OK, przedłużony przelotką + wąż 8mm, skoro to opary to ciśnienia nie będzie i powinno być ok, tylko ciekawe czemu uciachany...

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 02 kwie 2016, 15:50

Odkopię wątek, poci mi sie podłużnica mniej wiecej pod akumulatorem. Idą tam wezyki paliwowe i są tez mokre. Chce wymienic na nowe, u mnie siedzą platikowe. Średnice ktore podajecie to wewnetrzne? Jak wyglada temat odpowietrzania po wymianie?

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 02 kwie 2016, 19:41

srednica wewnetrzna,pokręcisz chwilke i bedzie git

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 09 kwie 2016, 18:25

Przewody fi 8 fi 6 miedź u gazownika i tyle w temacie

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 09 kwie 2016, 19:17

U mnie są węzyki z tworzywa 6 i 8 mm. Okazalo sie ze nieszczelnosc byla w jednym miejscu pod akumolatorem w okolicach podluznicy. Zalozylem 'mufke' i jest git. Zamontowac przewody z powrotem w uchwyty masakra. Meczylem sie z tym strasznie. Dostep prawie zerowy. Przy sztywnej miedzi to juz misi byc hardcore :)

Awatar użytkownika
Parzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 16 lut 2011, 23:14
Lokalizacja: 3 Miasto

Post autor: Parzo » 17 lip 2016, 02:04

Elo, czy w ABK są wszystkie przewody Fi8? Moje co prawda nie ciekną ale na przeglądzie sie przywalili ze są pordzewiałe i nie puszczą :P

korfus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 17 paź 2013, 22:51

Post autor: korfus » 27 gru 2016, 21:43

Panowie,

Ktoś dłużej użytkuje przewody z TEKALAN'u?
Jak to się sprawuje?
Jak "to" łączyć z gumowym przewodem? złączką? nie chciałbym ścisnąć za mocno:) no i też nie chciałbym aby opaska się zsunęła.

Awatar użytkownika
Zukowaty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 02 lut 2011, 16:25
Lokalizacja: Poznań/Łódź

Post autor: Zukowaty » 03 maja 2017, 23:54

Odkopie trochę temat.
Wie ktoś jaki jest gwint na łącznikach przewodów paliwowych pod maską? Chcę przejść na stalowy oplot i końcówki AN pod autem ale nie wiem czy się zepnę pod maska (do listwy mam już zakute oploty ale na fabrycznych końcówkach).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl