[B4 1.9 TD AAZ] Drgania, mocne drgania.
[B4 1.9 TD AAZ] Drgania, mocne drgania.
Witam!
Dotychczas próbowałem poradzić sobie z tym problemem sam ale sytuacja mnie przerosła.
Podczas pracy silnika na biegu jałowym/wciśniętym sprzęgle silnik przekazuje bardzo duże drgania na deskę rozdzielczą. Po dodaniu gazu drgania ustępują. Poduszki pod silnikiem komplet wymieniony, pod skrzynią również, latające koło pasowe wału korbowego wymienione, wtryski wymienione.... brakuje mi pomysłow...
Dotychczas próbowałem poradzić sobie z tym problemem sam ale sytuacja mnie przerosła.
Podczas pracy silnika na biegu jałowym/wciśniętym sprzęgle silnik przekazuje bardzo duże drgania na deskę rozdzielczą. Po dodaniu gazu drgania ustępują. Poduszki pod silnikiem komplet wymieniony, pod skrzynią również, latające koło pasowe wału korbowego wymienione, wtryski wymienione.... brakuje mi pomysłow...
yellowpit, nie wiem co Ty palisz ale ja też chce?
co ma do drgań na wolnych obrotach układ kierowniczy?
do autora tematu jakie poduszki wstawiał?
jesli tanie zamienniki to ma jużodpowiedź.
poduszki nie stety w tym wypadku tylko oryginały sie sprawdzają,
warto jeszcze sprawdzić czy przednia poduszka na poprzecznicy która spina podłużnice jest dobrze ustawiona, tak na dobrą sprawę to ogranicznik ruchu silnika, jeśli ktoś przykręcił tak że podczas pracy silnika bez obciążenia, guma dotyka do blachy to efekty są bardzo podobne.
co ma do drgań na wolnych obrotach układ kierowniczy?
do autora tematu jakie poduszki wstawiał?
jesli tanie zamienniki to ma jużodpowiedź.
poduszki nie stety w tym wypadku tylko oryginały sie sprawdzają,
warto jeszcze sprawdzić czy przednia poduszka na poprzecznicy która spina podłużnice jest dobrze ustawiona, tak na dobrą sprawę to ogranicznik ruchu silnika, jeśli ktoś przykręcił tak że podczas pracy silnika bez obciążenia, guma dotyka do blachy to efekty są bardzo podobne.
AAZ po za głowicą i nieszczęsnym klinem na wale nie jest złym silnikiem.
ja póki na nim jeździłem byłem z niego bardzo zadowolony.
teraz co prawda chciałbym wrócić do komory wirowej, ale w postacie pięciocylindrowej...
AAZ, i SB są bdb szczególnie dla kogoś kto robi dużo krótkich przebiegów, wtedy w tej sytuacji będąbardziej nawet ekonomiczne niż TDI, które zanim się nagrzeje to przepala paliwo, SB nagrzewa siępo około 1-2km, AAZ po około 2-5km, TDI w zimie potrezebuje około 10-12km, za to w długich trasach już TDI będzie znacznie bardziej ekonomiczne, i szczególnie przy szybkiej dynamicznej jeździe różnica pomiędzy nim a TD będzie bardziej widoczna z korzyścią dla TDI, choć to też wynika z tego że TD, ma mniejszą dawkę i jest słabsze, oraz, ma znacznie krótsze skrzynie biegów, po zmianie skrzynki biegów, ta różnica jest już zdecydowanie mniejsza.
ja póki na nim jeździłem byłem z niego bardzo zadowolony.
teraz co prawda chciałbym wrócić do komory wirowej, ale w postacie pięciocylindrowej...
AAZ, i SB są bdb szczególnie dla kogoś kto robi dużo krótkich przebiegów, wtedy w tej sytuacji będąbardziej nawet ekonomiczne niż TDI, które zanim się nagrzeje to przepala paliwo, SB nagrzewa siępo około 1-2km, AAZ po około 2-5km, TDI w zimie potrezebuje około 10-12km, za to w długich trasach już TDI będzie znacznie bardziej ekonomiczne, i szczególnie przy szybkiej dynamicznej jeździe różnica pomiędzy nim a TD będzie bardziej widoczna z korzyścią dla TDI, choć to też wynika z tego że TD, ma mniejszą dawkę i jest słabsze, oraz, ma znacznie krótsze skrzynie biegów, po zmianie skrzynki biegów, ta różnica jest już zdecydowanie mniejsza.
Podjedź z samochodem do kogoś kto dysponuje lampą, niech zmierzy obroty na biegu jałowym - to po pierwsze. Po drugie jeżeli po wymianie poduszek nic się nie zmieniło (jakie by nie były, nowe zawsze będa lepsze od starych zajechanych oryginałów - no chyba, że włozyłeś naprawdę tanią chińską tandetę) to nie jest wina poduszek. Sprawdź czy mocno trzęsie silnikiem, czy nie ma pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwowym (od i do filtra paliwa).
P.S. Zmiana silnika jest wg mnie kompletnie bezsensowna ze względów ekonomicznych
P.S. Zmiana silnika jest wg mnie kompletnie bezsensowna ze względów ekonomicznych
cobra, co do poduszk to w przypadku audi o golfa niestety tylko oryginały się sprawdzają, ewentualnie bdb jakości zamienniki.
a w przypadku audi to tylko praktycznie zostaje albo zakup w ASO, albo o ile dobrze pamiętam Corteco albo Lemforder,
zaś jeśli chodzi o zmianę silnika to się z tobą zgadzam chyba że jest już bardzo mocno zużyty, czyli, ma małe ciśnienie sprężania, i progi na cylindrach, popękaną głowicę, wtedy już naprawa takiego silnika jest bardzo kosztowna i wtedy lepiej zmienić na inny
a w przypadku audi to tylko praktycznie zostaje albo zakup w ASO, albo o ile dobrze pamiętam Corteco albo Lemforder,
zaś jeśli chodzi o zmianę silnika to się z tobą zgadzam chyba że jest już bardzo mocno zużyty, czyli, ma małe ciśnienie sprężania, i progi na cylindrach, popękaną głowicę, wtedy już naprawa takiego silnika jest bardzo kosztowna i wtedy lepiej zmienić na inny