[B4 2.3 NG] Migająca kontrolka płynu chłodniczego...
[B4 2.3 NG] Migająca kontrolka płynu chłodniczego...
Witam, mam problem z migającą kontrolką płynu. Odpalam silnik nie ważne czy zimny czy ciepły, jest ok, mija ok 20sekund i zaczyna migać i tak cały czas. Płyn jest max
Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi
Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Migająca kontrolka płynu chłodniczego...
odpiąłeś chociaż tą wtyczke od czujnika juz i sprawdziłeś czy przestało migać na desce :?:pablovw pisze:Witam, mam problem z migającą kontrolką płynu. Odpalam silnik nie ważne czy zimny czy ciepły, jest ok, mija ok 20sekund i zaczyna migać i tak cały czas. Płyn jest max
Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
pod zaznaczonym na zdjęciu czujnikiem 2-pin http://obrazki.elektroda.net/44_1266841049.jpgquattroBandit pisze:na króćcu przy głowicypablovw pisze:Powiedzcie mi gdzie jet ten czujnik trzy pinowy bo go znaleźć nie mogę?
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
A tuuu się skubaniec schował, dziś odpiołem kostkę od tego czujnika 3 pinowego do którego u mnie wchodzą 4 piny. Są strasznie zaśniedziałe i mokre w środku pod tą gumą. Jak odpiołem kostkę przestało mrugać, czyli mamy dziada, najpierw przeczyszczę styki na tym czujniku może coś da, jak nie to czujnik do wymiany. Jak się go wyciąga????
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Na króćcu z tylu głowicy niedaleko grodzi to jest czujnik temperatury dwupinowy.Ten trzy pinowy lub czteropinowy na spory klucz(cos tam ok 27-28) odpowiadajacy za wskazania na desce znajduje sie w okolicach pompy wspomagania na dole przy obudowie termostatu i normalnie sie go wykreca.Jak nikt tam nie zagladal to pewnie ma styki zasniedziale i byc moze kostka zostac Ci w palcach z racji wieku i temperatury tam panujacej.quattroBandit pisze:na króćcu przy głowicypablovw pisze:Powiedzcie mi gdzie jet ten czujnik trzy pinowy bo go znaleźć nie mogę?
Mam pytanie, mam dokładnie ten sam czujnik uszkodzony, czy aby go wykrecić należy spuścić płyn?
i czy może ktoś wie jaki to bedzie czujnik - numer symbol etc
bądź link do aukcji z allegro?
szukam i szukam i nie mam pewności który to miąłby byc czujnik, oczywiście mam takie samo auto z takim samym silnikiem
Mam kolejne pytanie dotyczące tego co wyżej: u mnie zauważyłem "dziwną" rzecz w moim czujniku, choć może to normalne - może ktoś mi pomoże, a mianowicie dotyczy połączenia czujnika z wtyczką i tego gdzie są usytuowane kabelki
jak widać na zdjęciach gdy się połączy jedno z drugim to trzy styki są w innych miejscach, czy tak powinno być?czy może jednak powinny być jeden do jednego?
a jeśli powinny pasować, to teraz który mam przepiąć? czy ktoś na odległość mi podpowie?
Bo drażni mnie ta migająca kontrolka
i czy może ktoś wie jaki to bedzie czujnik - numer symbol etc
bądź link do aukcji z allegro?
szukam i szukam i nie mam pewności który to miąłby byc czujnik, oczywiście mam takie samo auto z takim samym silnikiem
Mam kolejne pytanie dotyczące tego co wyżej: u mnie zauważyłem "dziwną" rzecz w moim czujniku, choć może to normalne - może ktoś mi pomoże, a mianowicie dotyczy połączenia czujnika z wtyczką i tego gdzie są usytuowane kabelki
jak widać na zdjęciach gdy się połączy jedno z drugim to trzy styki są w innych miejscach, czy tak powinno być?czy może jednak powinny być jeden do jednego?
a jeśli powinny pasować, to teraz który mam przepiąć? czy ktoś na odległość mi podpowie?
Bo drażni mnie ta migająca kontrolka