Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[coupe NG] przewody WN NGK po 3000 km przebicia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

[coupe NG] przewody WN NGK po 3000 km przebicia

Post autor: Ne$ » 19 mar 2014, 22:15

Przewody wymienione 2,5 miesiąca temu zrobione może z 3000 km i pod maską nadal disco. Czy to ewidentna tandeta jeśli chodzi o przewody ? Czy coś innego może mieć wpływ na przebicia ? Nie jest to jedna czy dwie iskierki, "świeci się w 5-6 miejscach na raz, auto szarpie i zdarzyło mu się kichnąć. Jutro przewody idą na gwarancję, mam nadzieję że się uwiną i wymienią na sprawne. Jeśli nie to co ? BERU ?

całkiem niedawno miałem dylemat co wybrać, wziąłem NGK i chyba mi się trafiła jakaś qpa, mój temat z wyborem https://audi80.pl/coupe-ng-przewody- ... t85966.htm

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 19 mar 2014, 22:27

Ne$, reklamuj je i tyle.Trafil Ci się jakis slaby komplet.

Awatar użytkownika
andrzejau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 180
Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 PP
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
Kontakt:

Post autor: andrzejau » 19 mar 2014, 22:52

W piątek lub sobotę sprawdzę jakie ja kupiłem i napiszę jak coś. Ja zrobione mam od tamtej pory na nich około 5 tyś. Teraz po postoju przez jesień i zimę pali bez problemu. Nie ma przebić (ciemno pod maską). Problemy są z odpaleniem i pracą ale to inna bajka.

Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

Post autor: Ne$ » 20 mar 2014, 06:43

Dodam jeszcze że zbliża się czas wymiany świec, kopułka i palec w dobrym stanie. Samochód jeździ na LPG. Czy to może mieć jakiś wpływ na przebicia na przewodach (chodzi mi o świece) ? Moim zdaniem przebicia to ewidentnie wina przewodów ale chciałbym żebyście mnie w tym utwierdzili.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 20 mar 2014, 10:40

Ja bralem przewody od Slonika-te niebieskie i nie pamietam jakie byly jesli chodzi o marke ale bylem z nich zadowolony.Gdzies jeszcze nawet mi zostaly ori Beru w garazu.No raczej musialy byc jakies wadliwe te NGki.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 21 mar 2014, 06:58

NG w ogóle nie mają dobrych przewodów. jedynie BERU się nadają, lub te od słonia tuningowe- powerTECHy, też je mam, ale w swoim 7A ;-)

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 21 mar 2014, 08:25

Dobre firmy nie robią dzisiaj już tak dobrze(kiepskiej jakości materiały?)a płaci się tylko za markę. Beru są dobre lecz ich cena również, ja jeżdżę na kablach Sentecha(niektórzy powiedzą, że to shit! ale zazwyczaj Ci, którzy na nich nie jeździli:P) jeżdżę na nich już przeszło dwa lata i żadnej choinki pod maską nie ma więc jestem należycie zadowolony. Cena również adekwatna do jakości bo kosztowały wtedy coś koło 70zł i to moim zdaniem jest dobra alternatywa zamiennika.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 21 mar 2014, 19:14

kardi21 pisze:Beru są dobre lecz ich cena również, ja jeżdżę na kablach Sentecha(niektórzy powiedzą, że to shit! ale zazwyczaj Ci, którzy na nich nie jeździli:P)
sentech dobry? do Twojego silnika, który nie jest wymagający w żadnym stapniu oczywiście. Spróbuj inne przewody załoiżyć do VR6, 7A, ACE czy innych motorów które jednak potrzebują czegoś z wyższej półki jakościowej żeby dobrze chodzić. I widywałem sentechy u wielu znajomych, imho tragedia. Do dużego fiata jak najbardziej, czy tarpana.

krótki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 289
Rejestracja: 08 sie 2013, 18:08

Post autor: krótki » 21 mar 2014, 19:37

Pytanie jeszcze w jakim stanie są świece. Mogłeś im odebrać zdrowie z powodu złego stanu świec - iskra musi gdzieś przeskoczyć.
Trochę dziwne aby nowe kable świeciły...

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 21 mar 2014, 19:55

quattroBandit pisze: I widywałem sentechy u wielu znajomych, imho tragedia.
no właśnie tak samo jak świece są dedykowane do danego silnika tak i przewody zapłonowe. Żuk czy Tarpan żadno porównanie, kilka lat temu miałem silnik 6A i też byly w nim Sentechy i ku zdziwieniu dały radę ale czytaj "miałem, a nie znajomi mieli".

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 22 mar 2014, 11:16

kardi21 pisze:"miałem, a nie znajomi mieli".
szkoda mi mojego auta na takie cyrki

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 22 mar 2014, 11:36

Ja mam w swoim AAH świece BOSCH i przewody NGK przejechane na nich 15tyś i jest ok,wcześniej też były NGK nie było choinki zmieniłem bo wydawały się stare więc nie czekałem na problemy. <ok>

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 22 mar 2014, 18:45

quattroBandit, to nie cyrki tylko możność dawania później opinii o czymś co sie miało i przekonało sie jak to działa a nie wyrażać opinię o czym o czym się słyszało jedynie ze słuchu,z resztą takich opinii jest dużo i na tym forum,z deczka żenujące to jest.

Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

Post autor: Ne$ » 23 mar 2014, 10:48

Sprawa rozwiązana, okazało się że w jednej ze świec urwała się ta górna część na którą nakłada się fajkę. Nie widziałem takiego czegoś nigdy wcześniej, po wymianie świec silnik chodzi ładnie i równo więc nie patrzyłem wieczorem co się dzieje, ale sądzę że iskrzenie powinno ustać. Znajomy twierdzi że nie przebicia mogły występować przez tą jedną świece, iskra nie miała gdzie przeskoczyć, to latała między przewodami.

Co do sentechów - kupiłem samochód z nimi pod maską i jakieś 3 lata nic złego się nie działo. Teraz zainwestowałem w NGK i mam nadzieję że posłużą.

Z mojej strony temat wyczerpany, dzięki za rady i sugestie ;-)

zukreator

Post autor: zukreator » 23 mar 2014, 14:19

nawiążę do sentechów. miałem przez 3 lata w 2.0 JS R5 z gazem, silnik chodził równiutko jak metronom. zero wypadania zapłonów czy było wilgotno, czy sucho. wielokrotnie były zdejmowane i zakładane, nigdy z nimi nie miałem problemów. wierze, że są różne rodzaje wykonania sentech'a, nie mozna ich wszystkich wrzucać do jednego wora, pomijajac fakt, że na zapłon ma wpływ kilka rzeczy, m.in świece kopułka czy palec rozdzielacza, a także i cewka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl