[coupe NG] przewody WN NGK po 3000 km przebicia
[coupe NG] przewody WN NGK po 3000 km przebicia
Przewody wymienione 2,5 miesiąca temu zrobione może z 3000 km i pod maską nadal disco. Czy to ewidentna tandeta jeśli chodzi o przewody ? Czy coś innego może mieć wpływ na przebicia ? Nie jest to jedna czy dwie iskierki, "świeci się w 5-6 miejscach na raz, auto szarpie i zdarzyło mu się kichnąć. Jutro przewody idą na gwarancję, mam nadzieję że się uwiną i wymienią na sprawne. Jeśli nie to co ? BERU ?
całkiem niedawno miałem dylemat co wybrać, wziąłem NGK i chyba mi się trafiła jakaś qpa, mój temat z wyborem https://audi80.pl/coupe-ng-przewody- ... t85966.htm
całkiem niedawno miałem dylemat co wybrać, wziąłem NGK i chyba mi się trafiła jakaś qpa, mój temat z wyborem https://audi80.pl/coupe-ng-przewody- ... t85966.htm
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Dobre firmy nie robią dzisiaj już tak dobrze(kiepskiej jakości materiały?)a płaci się tylko za markę. Beru są dobre lecz ich cena również, ja jeżdżę na kablach Sentecha(niektórzy powiedzą, że to shit! ale zazwyczaj Ci, którzy na nich nie jeździli:P) jeżdżę na nich już przeszło dwa lata i żadnej choinki pod maską nie ma więc jestem należycie zadowolony. Cena również adekwatna do jakości bo kosztowały wtedy coś koło 70zł i to moim zdaniem jest dobra alternatywa zamiennika.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
sentech dobry? do Twojego silnika, który nie jest wymagający w żadnym stapniu oczywiście. Spróbuj inne przewody załoiżyć do VR6, 7A, ACE czy innych motorów które jednak potrzebują czegoś z wyższej półki jakościowej żeby dobrze chodzić. I widywałem sentechy u wielu znajomych, imho tragedia. Do dużego fiata jak najbardziej, czy tarpana.kardi21 pisze:Beru są dobre lecz ich cena również, ja jeżdżę na kablach Sentecha(niektórzy powiedzą, że to shit! ale zazwyczaj Ci, którzy na nich nie jeździli:P)
no właśnie tak samo jak świece są dedykowane do danego silnika tak i przewody zapłonowe. Żuk czy Tarpan żadno porównanie, kilka lat temu miałem silnik 6A i też byly w nim Sentechy i ku zdziwieniu dały radę ale czytaj "miałem, a nie znajomi mieli".quattroBandit pisze: I widywałem sentechy u wielu znajomych, imho tragedia.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Sprawa rozwiązana, okazało się że w jednej ze świec urwała się ta górna część na którą nakłada się fajkę. Nie widziałem takiego czegoś nigdy wcześniej, po wymianie świec silnik chodzi ładnie i równo więc nie patrzyłem wieczorem co się dzieje, ale sądzę że iskrzenie powinno ustać. Znajomy twierdzi że nie przebicia mogły występować przez tą jedną świece, iskra nie miała gdzie przeskoczyć, to latała między przewodami.
Co do sentechów - kupiłem samochód z nimi pod maską i jakieś 3 lata nic złego się nie działo. Teraz zainwestowałem w NGK i mam nadzieję że posłużą.
Z mojej strony temat wyczerpany, dzięki za rady i sugestie
Co do sentechów - kupiłem samochód z nimi pod maską i jakieś 3 lata nic złego się nie działo. Teraz zainwestowałem w NGK i mam nadzieję że posłużą.
Z mojej strony temat wyczerpany, dzięki za rady i sugestie
nawiążę do sentechów. miałem przez 3 lata w 2.0 JS R5 z gazem, silnik chodził równiutko jak metronom. zero wypadania zapłonów czy było wilgotno, czy sucho. wielokrotnie były zdejmowane i zakładane, nigdy z nimi nie miałem problemów. wierze, że są różne rodzaje wykonania sentech'a, nie mozna ich wszystkich wrzucać do jednego wora, pomijajac fakt, że na zapłon ma wpływ kilka rzeczy, m.in świece kopułka czy palec rozdzielacza, a także i cewka.