Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Swap na Girling wentylowane

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

[B4 1.9 1Z] Swap na Girling wentylowane

Post autor: illusion » 08 mar 2014, 20:04

Witam.

Jesli teraz mam zacisk Lucas i tarcze pełne, to czy gdy kupię zestaw : jarzma, zaciski na tarczę wentylowaną to będzie wszystko pasowało?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 mar 2014, 20:08


Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 08 mar 2014, 20:09

będzie pasowało, u mnie w temacie jest, P&P

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 08 mar 2014, 20:17

W zasadzie jarzma tylko są do wymiany na wentylki :-)

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 mar 2014, 00:11

Lite tarcze slabo sprawdzaja sie z 1Z, dlatego najlepsze rozwiązanie to przejscie na tarcze 280 z 2.6V6 lub na dwu tłoczkowe zaciski girling 60 i tarcze 276x25 z 2.8V6 i S2 <ok> ( mowa o zaciskach, bo w S2 jest rozstaw na 5 szpilek :-P )

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 09 mar 2014, 13:21

http://tablica.pl/oferta/zaciski-girlin ... 4QbSb.html do tego zestawu wejdą mi tarcze 280mm? Facet pisze, że niby tak ale wolę mieć pewność. spasuje mi to do mojego TDI? :-)

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 mar 2014, 14:36

illusion pisze:http://tablica.pl/oferta/zaciski-girlin ... 4QbSb.html do tego zestawu wejdą mi tarcze 280mm? Facet pisze, że niby tak ale wolę mieć pewność. spasuje mi to do mojego TDI? :-)
Tarcze założysz, ale lepiej żeby było tak jak przypisane do tych zacisków czyli tarcza 276x25

http://www.brakeparts.pl/product.php?id_product=83695
http://www.brakeparts.pl/product.php?id_product=83696

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 16 mar 2014, 03:10

Kupiłem sobie swapa na wentylowane 256mm podobno z Audi 80 B4, wszystko ładnie pięknie ale przy montażu w warsztacie mój mechanik mówi mi, że nic z tego nie będzie. Z tego co zrozumiałem to należałoby zmienić jeszcze zwrotnicę, albo dać jakiś dystans do jarzma od mocowania, żeby wszystko było OK.

To są zaciski Girling, tarcza jak już mówiłem 256mm, w komplecie były też jarzma. Czy te zaciski mogą być od B3 czy coś w ten deseń?

Obrazek

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 21 mar 2014, 08:27

MarcinexB4, nie tylko jarzma, w przypadku zmiany tarcz z pełnych na wentylowane, to musisz zmienić zacisk też ponieważ albo musiałbyć cieńsze klocki zakładać.
nie objełyby Ci tarczy ze standardowymi klockami i musiałbyć podbierać klocki z MK2 16V


jeśli masz B4 i tarcze Ci nie pasują to znaczy że masz zwrotnice z B3, różnica w hamulcach 256x22mm była jedynie w wysokości tarczy, całą reszta to te same elementy.


jeśli masz B4 to masz tarcze o większej głębokości, co z powyższym jest w zgodzie, bo jeśli masz tarcze z B3 to po załóżeniu tarcz z B4 trzeba dać kawałek metalu pomiędzy mocowanie jarzma na zwrotnicy a jarzmo, to dotyczy montażu tarcz z B4 na zwrotnicach z B3,
w drugą stronęsię nie da bo musiałbyć daćdo zfrezowania, jarzma żeby Ci zdjeli materiału z przylgni na jarzmie od strony tarczy.

połóż swoje stare tarcze na czymś płaskim( deska,stół) i połóż je na płask piastą do góry, zmierz ile mają wysokości od podłoża do płaszczyzny na wierzchu piasty, i Ci powiemy czy masz z B3 czy z B4
jak masz z B3 przednie zawieszenie, to półbiedy, inaczej jakbyć miał zwrotnice z B4 a tarcze z B3 to lepiej nie kombinować,

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 21 mar 2014, 12:45

A dobrze wiedzieć arwam, bo u siebie robiłem swapik na 280x22mm i na szczęście poszedł komplet zacisków i jarzm pod te tarcze <ok> a od litych leżą z uwalonymi odpowietrznikami <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl