Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 20 sty 2014, 16:29

To kozacko, 400NM to już jest fajna jazda. :mrgreen: Sporo spalanie się podnosi?

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 20 sty 2014, 18:55

illusion pisze:400NM to już jest fajna jazda.
przez pierwszy tydzien pewnie tak, teraz juz mi jakos mało :-P

teraz zima 10 litów trzeba liczyc w miescie....

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 21 mar 2014, 17:10

A czy jest na forum ktoś, kto zamiast pakować wtryski AFN zmienił końcówki na firmę Firad oczywiście na nieco większe adekwatne do rozmiaru AFN? Stoję przed wymianą wtrysków (końcówek) i nie wiem czy brać używki AFN czy zmienić końcówki na nowe? Co polecacie?
PS: Nie ukrywam, że planuję chipa. Czy będzie różnica w kompie, jeżeli zmienię te końcówki. Dajmy na to kostrz wtedy musi zmieniać program pod AFNy, czy obejdzie się bez większych przeróbek. Oczywiście zakładając, że są te same rozmiary końcówek pompo wtrysków.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 21 mar 2014, 18:29

Z tego co wiem to wtrysk z 1z ma takie same ciśnienie otwarcia jak afn. Jedyną różnicą jest średnica otworu w końcówce. Więc jak wymienisz same końcówki na rozmiar odpowiedni afn i wirus do tego i będzie ok. Ale jeszcze poczekaj na wypowiedź speców w tym temacie.

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 21 mar 2014, 18:39

Też właśnie, nie wiem czy włożyć wtryski ASV/AFN, czy do obecnych kupić i dać do założenia jakieś większe końcówki..co myślicie? :-)

Online
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 mar 2014, 18:42

drivtens, zamist pakować kase w firada to lepiej używane afny szukaj. Co do chipa , to na początku montuj to co uważasz sobie za słuszne (wtryski, pompa, Fmic itp..) a na koniec program by wykorzystać potencjał tych podzespołów.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 mar 2014, 19:56

illusion pisze:eż właśnie, nie wiem czy włożyć wtryski ASV/AFN,
Jak już to AFN ,bo są na 190 bar . ASV mają ciśnienie otwarcia 220 bar ,co w większości przypadków ,po załozeniu ,objawia się bardziej "twardą "pracą silnika ,a w niektórych przypadkach ,gdy mamy podmęczoną pompę ,dochodzi objaw dłuższego kręcenia ,przy odpalaniu rozgrzanego silnika
illusion pisze:czy do obecnych kupić i dać do założenia jakieś większe końcówki..co myślicie?
A to już jak kto woli i stoi finansowo ...z doświadczenia i opowiesci speców ,zajmujących się regeneracją wtrysków ,wiem że nigdy nie założył bym nowych końcówek ;-) wolę używki ,nawet zregenerowane ,niż nowe ...nowe są z plasteliny :-P
drivtens pisze:A czy jest na forum ktoś, kto zamiast pakować wtryski AFN zmienił końcówki na firmę Firad oczywiście na nieco większe adekwatne do rozmiaru AFN? Stoję przed wymianą wtrysków (końcówek) i nie wiem czy brać używki AFN czy zmienić końcówki na nowe? Co polecacie?
PS: Nie ukrywam, że planuję chipa. Czy będzie różnica w kompie, jeżeli zmienię te końcówki. Dajmy na to kostrz wtedy musi zmieniać program pod AFNy, czy obejdzie się bez większych przeróbek. Oczywiście zakładając, że są te same rozmiary końcówek pompo wtrysków.
Nie cuduj ,nie kombinuj,bo przekombinujesz :roll: ...poszukaj sprawnych 90 tek ,lub AFN -ów ...bo jak założysz większe ,i dojdzie do tego program,będziesz marudził że za dużo pali i że dymi :roll: Program pod AFN czy ori ,można smiało dać ten sam ...i ewentualnie regulować sobie dawką paliwa

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 21 mar 2014, 21:26

MUNIOR, dzięki za pomoc. W takim razie będę szukał sprawnych AFNów. Wystrzegać się czegoś przy kupnie? Bo mam jedne na oku, ale latały w aucie eksploatowanym w Anglii.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 mar 2014, 16:34

no to co że w anglii?

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 22 mar 2014, 17:55

Tylko pytam, bo może czymś się różniły. Ale jak pada takie pytanie to widocznie nie ma znaczenia.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 23 mar 2014, 00:47

drivtens pisze:Tylko pytam, bo może czymś się różniły. Ale jak pada takie pytanie to widocznie nie ma znaczenia.
Byleby nie było w rękach Turków to można kupować <ok>

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 12 kwie 2014, 12:56

Okazało się, że końcowki są sprawne, tak więc chcę zostawić seryjny wtrysk i zrobić chip na seryjnym osprzęcie. Kto z Was posiada takie rozwiązanie? W ile KM mozna celować przy sprawnym motorku i bez kata? Bo rozumiem, że są rózne mapy silnika i te wartości będą różne. Na forum golfa pisali coś o 115KM.

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 12 kwie 2014, 17:34

Ja mam kompa z chipem z forum, u mnie osprzęt seryjny, nie mierzyłem hamownią ale chodzi o wiele, wiele lepiej. :-) To jest jedna z rzeczy, których nie żałuję że dołożyłem do swojego traktora.. :mrgreen:

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 12 kwie 2014, 20:53

illusion, dzięki za info, w takim razie się nie zastanawiam. Czyściłeś kolektor i wywalałeś kata przed modem?

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 12 kwie 2014, 22:11

Z tego co pamiętam ja w 1z po programie u Tory miałem 115 km i 289 Nm - chodził bardzo fajnie i wtedy nowe B6 salonowe Avf ledwo ledwo mnie objezdzalo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl