Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 90 2.3 NG ] Nie odpala POMOCY

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Raizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 04 wrz 2012, 02:27
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Raizo » 25 mar 2014, 01:20

@marbaj - i co wtedy zrobiles ?

@aldi - filtr nowy wsadzioem, a stal jakies 3 miesiace

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 25 mar 2014, 11:30

Jak wcześniej pisałem zalałem filtr powoli olejem do pełna, zakręciłem z powrotem i po odpaleniu zgasła kontrolka.
Odkręć filtr i zobacz jak jest pełny oleju to przyczyny szukaj gdzie indziej. Zawieszony czujnik, zatkany smok w misce lub duże luzy na panewkach, ale wtedy po dodaniu gazu powinna zgasnąć.
Jak koledzy pisali nie kombinuj zbytnio dopóki nie zmierzysz ciśnienie manometrem czy wogule jakieś jest bo inaczej zatrzesz silnik.

Awatar użytkownika
Raizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 04 wrz 2012, 02:27
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Raizo » 26 mar 2014, 15:53

Przyczyna byl zatkany smok, ten glupi plastik co do niego jest przyczepiony przetopil sie a smok go zassał ;) wiec smarowanie jest, teraz z kolei dalej ma problem z zakreceniem, bez smarowania odpalal a ze smarowaniem nie chce, o co biega ? Bo trace cierpliwosc do tego auta :-x

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 mar 2014, 20:41

Może masz za duże ciśnienie oleju i hydropoychacze otwierają zawory co odpręża silnik.

Awatar użytkownika
Raizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 04 wrz 2012, 02:27
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Raizo » 27 mar 2014, 00:54

I co z takim fantem zrobic, bo powiem szczerze nie mam bladego pojęcia :-/

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 mar 2014, 10:43

Ja tylko dałem sugestię, sprawdź ciśnienie sprężania albo ciśnienie oleju, posłuchaj czy silnik nie kręci się zbyt lekko.
A powodem zbyt dużego ciśnienia oleju jest zazwyczaj niesprawny zawór upuszczający nadmiar ciśnienia i chyba znajduje się on w pompie oleju.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl