[B3 2.0 3A] spadają obroty przy wciśnięciu sprzęgła
[B3 2.0 3A] spadają obroty przy wciśnięciu sprzęgła
witam !
otóż uporałem się sam z tym gazem chyba , bo żwawo przyspiesza, nawet laczka zamiesza i nie muli przy ruszaniu, ale jest problem przy dojeżdzaniu na sprzęgle i luzie do skrzyżowania, załączam filmik
jak myślicie ?
otóż uporałem się sam z tym gazem chyba , bo żwawo przyspiesza, nawet laczka zamiesza i nie muli przy ruszaniu, ale jest problem przy dojeżdzaniu na sprzęgle i luzie do skrzyżowania, załączam filmik
jak myślicie ?
Ostatnio zmieniony 27 mar 2014, 13:06 przez emczy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
lepszego? nie wiem, bo wcześniej go nie było
a na benzyne nie patrzyłem bo jej nie ma już, tyle co na start
a spalanie zobaczymy w najbliższym czasie
a poradnik chyba dotyczy falowania na postoju? bo u mnie tylko podczas jazdy
[ Dodano: 2014-03-26, 22:15 ]
doszedłem do wniosku - uszczelka pod głowicą
jak dzisiaj wywalilo chlodziwo to razem ze rdzą
a na benzyne nie patrzyłem bo jej nie ma już, tyle co na start
a spalanie zobaczymy w najbliższym czasie
a poradnik chyba dotyczy falowania na postoju? bo u mnie tylko podczas jazdy
[ Dodano: 2014-03-26, 22:15 ]
doszedłem do wniosku - uszczelka pod głowicą
jak dzisiaj wywalilo chlodziwo to razem ze rdzą
Wywaliło bo zagotowało. Przecież 3A ma podwójne, dwustopniowe wentylatory i praktycznie nie ma szans go zagotować, pod warunkiem że czujnik w chłodnicy i termostat są sprawne.jak dzisiaj wywalilo chlodziwo to razem ze rdzą
Też nie można wykluczyć, mogło zapowietrzyć układ i wtedy wywali płyn. Pierwsze objawy zapowietrzenia układu to brak ogrzewania na wolnych obrotach.doszedłem do wniosku - uszczelka pod głowicą
doszedłęm do wniosku a znajomy mechanik tylko potwierdził, był przy tym wentylatory 2 ale urwał się pasek także działa tylko jeden ale od pracy jednego będzie krecił sie drugi wolniej ale bedzie, to tak, czujniki działają, jedynie nie działa, albo działa źle niebieski dla wtryskiwacza rozruchowego pisałem wcześniej, a termostat normalnie wszystko
z resztą typowe objawy są :
- czuc olej w zbiorniczku
- dymi strasznie na bialo
- nie chodzi równo
- o chłodziwie nie wspomne, wentylatory chodzily ale przy 110 st. juz nie bylo co chodzlic, co ucieklo to ucieklo
a z gubieniem obrotów kopulka, palec, sprawdzic musze
z resztą typowe objawy są :
- czuc olej w zbiorniczku
- dymi strasznie na bialo
- nie chodzi równo
- o chłodziwie nie wspomne, wentylatory chodzily ale przy 110 st. juz nie bylo co chodzlic, co ucieklo to ucieklo
a z gubieniem obrotów kopulka, palec, sprawdzic musze
Oryginalnie w 3A jest biały czujnik, ale być może ma takie same parametry jak niebieski nie wiem.jedynie nie działa, albo działa źle niebieski dla wtryskiwacza rozruchowego
Czujnik ten ma nie tylko wpływ na wtrysk rozruchowy, ale na pracę całego silnika.
Spadające obroty to szczelność układu dolotowego, krokowiec i właśnie ten czujnik.
noo, chodzi o to, że ten czujnik jest walnięty i on zamiast działać tylko na rozruch to ciągle działa
[ Dodano: 2014-04-01, 22:28 ]
dzieje się tak tylko na gazie dzisiaj sprawdzałem jak jechałem do mechanika z uszczelką
[ Dodano: 2014-04-01, 22:28 ]
aldi pisze:Dzieje się tak na gazie czy też benzynie?
Jak na tym i na tym to masz poradnik:
Co do lepszego przyspieszania to oby nie było ono okupione kosmicznym spalaniem.
dzieje się tak tylko na gazie dzisiaj sprawdzałem jak jechałem do mechanika z uszczelką