Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8s ] problem z odpaleniem, zalewa, wysokie obroty

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
TheGamer92x
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 30 gru 2012, 12:01

[B3 1.8s ] problem z odpaleniem, zalewa, wysokie obroty

Post autor: TheGamer92x » 29 mar 2014, 12:49

Witam, od niedawna mam problem z moją 80tką.. żeby ją odpalić muszę kręcić rozrusznikiem aż silnik przepali paliwo czyli muszę kręcić tak długo aż wejdzie powyżej 1,5tys... Wtedy automatycznie obroty wskakują do granic 3tys i tak się utrzymują.. nie ma różnicy czy chodzi na gazie czy na benzynie... Jeszcze jakiś czas temu gdy był zimny to odpalał lepiej.. a teraz czy zimny czy ciepły Mszę kręcić... Jeśli chodzi o obroty to nawet podczas jazdy gdy puszczę gaz auto samo jedzie.. proszę o pomoc...

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 29 mar 2014, 16:09

Krokowiec ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 mar 2014, 19:58

Kofper, aleś mu rady udzielił :-P a skąd wiesz że krokowiec jak nie na pisał nawet jakiego silnika dotyczy problem. 1,8 było chyba że 4 rodzaje albo nawet 5 i nie wiem nawet czy w którymś w ogóle było coś takiego, no może w PM.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 mar 2014, 20:16

Bo to pomoc w oparciu o uniwersalną filozofię internetowych rad z for motoryzacyjnych:
szalują obroty - krokowiec
niema mocy - przepływomierz
szarpie - świece
źle odpala - czujnik temperatury
nie odpala - brak paliwa w zbiorniku

Zresztą do rzeczowej odpowiedzi brakuje informacji który to dokładnie silnik, więc niema co się czepiać ogólnikowych odpowiedzi.

Chociaż wiadomo że to 1.8S czyli może być PM, NE, JN, JV i racje tylko PM ma silniczek krokowy, JN ma jakiś prosty zawór podnoszący obroty działający off/on a dwa ostatnie to gaźnik i tam jest jakaś grucha która podnosi obroty. Jest jeszcze RU 75KM i DZ 112KM.

koral351

Post autor: koral351 » 29 mar 2014, 20:33

b3 1,8s to jeśli chodzi o gaźnik z termiczną sprężyną od automatycznego ssania. może już skończyła swój żywot, albo wystarczy regulacja. ps. zobacz czy palec w kopułce nie jest wypalony.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl