[B3 1.8s ] problem z odpaleniem, zalewa, wysokie obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 30 gru 2012, 12:01
[B3 1.8s ] problem z odpaleniem, zalewa, wysokie obroty
Witam, od niedawna mam problem z moją 80tką.. żeby ją odpalić muszę kręcić rozrusznikiem aż silnik przepali paliwo czyli muszę kręcić tak długo aż wejdzie powyżej 1,5tys... Wtedy automatycznie obroty wskakują do granic 3tys i tak się utrzymują.. nie ma różnicy czy chodzi na gazie czy na benzynie... Jeszcze jakiś czas temu gdy był zimny to odpalał lepiej.. a teraz czy zimny czy ciepły Mszę kręcić... Jeśli chodzi o obroty to nawet podczas jazdy gdy puszczę gaz auto samo jedzie.. proszę o pomoc...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bo to pomoc w oparciu o uniwersalną filozofię internetowych rad z for motoryzacyjnych:
szalują obroty - krokowiec
niema mocy - przepływomierz
szarpie - świece
źle odpala - czujnik temperatury
nie odpala - brak paliwa w zbiorniku
Zresztą do rzeczowej odpowiedzi brakuje informacji który to dokładnie silnik, więc niema co się czepiać ogólnikowych odpowiedzi.
Chociaż wiadomo że to 1.8S czyli może być PM, NE, JN, JV i racje tylko PM ma silniczek krokowy, JN ma jakiś prosty zawór podnoszący obroty działający off/on a dwa ostatnie to gaźnik i tam jest jakaś grucha która podnosi obroty. Jest jeszcze RU 75KM i DZ 112KM.
szalują obroty - krokowiec
niema mocy - przepływomierz
szarpie - świece
źle odpala - czujnik temperatury
nie odpala - brak paliwa w zbiorniku
Zresztą do rzeczowej odpowiedzi brakuje informacji który to dokładnie silnik, więc niema co się czepiać ogólnikowych odpowiedzi.
Chociaż wiadomo że to 1.8S czyli może być PM, NE, JN, JV i racje tylko PM ma silniczek krokowy, JN ma jakiś prosty zawór podnoszący obroty działający off/on a dwa ostatnie to gaźnik i tam jest jakaś grucha która podnosi obroty. Jest jeszcze RU 75KM i DZ 112KM.