[B4 2.0 ABT] Wymiana licznika z audi a6 c5 do audi 80 b4
[B4 2.0 ABT] Wymiana licznika z audi a6 c5 do audi 80 b4
Witam. Przepraszam na początku że zakładam nowy temat, ale poprzednie nie do końca opisywały akurat mój problem. Otóż zakupiłem licznik od audi a6 c5 2.8 benz automat z 1997 r. W opisach kolegi aldi mowa była o kostkach żółtych (32 piny) i niebieskich(32) oraz białej/szarej (20 pinów). Ja natomiast posiadam również 3 kostki niebieską(32) zieloną(32) oraz czarną (10 pinów). Po próbach przekładania według wskazówek mam jedynie wielki nieporządek w przewodach mianowicie ledwo świeci się przebieg podświetlenia nie ma zegarek nie działa kontrolki świateł również jedynie lewy kierunkowskaz działa a prawy cały czas się świeci. Bardzo proszę o rozpisanie mi pinologi (a dokładniej jakie kolory kabli idą do jakiej kostki) bo teraz nawet nie wiem który przewód pochodzi od której kostki. Poniżej zdjęcia. Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź ponieważ auto teraz stoi bez kierownicy i licznika pod blokiem <lol>
- kubaaabee
- Forum Audi 80
- Posty: 268
- Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraków
W gotowej rozpisce powinno to wszystko być tak samo, VAG nie zmienia sobie kolorów kabli tak z nudów, raczej te z fisem czy bez powinny być takie same.
Tutaj masz temat dotyczący licznika z A6
https://audi80.pl/b4liczniki-z-a6c5- ... t72145.htm
czarna kostka chyba Ci odpada bo to automat tak jak pisał kolega wyżej
Tutaj masz temat dotyczący licznika z A6
https://audi80.pl/b4liczniki-z-a6c5- ... t72145.htm
czarna kostka chyba Ci odpada bo to automat tak jak pisał kolega wyżej
- kubaaabee
- Forum Audi 80
- Posty: 268
- Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraków
Nie będę zaprzeczał że tak nie jest, miałem ostatnio przypadek z takim licznikiem w A6C5: UK NSI, rok produkcji 1997, bez CANu, bez FISu i Immo na zwykłych liniach Założyłem inny licznik z późniejszych lat (też golas) bo tamten był angielski i śmigało bez przeróbki tylko emulator w immo poszedł
CAN w tym przypadku służy chyba tylko do diagnozy ale nie jestem pewien
Skupiając się na temacie to będzie wiadomo jak poznamy numer licznika :p
CAN w tym przypadku służy chyba tylko do diagnozy ale nie jestem pewien
Skupiając się na temacie to będzie wiadomo jak poznamy numer licznika :p
Nie mam pojęcia czy jest z Can i nawet nie wiem gdzie to sprawdzić :roll:
A co do OE to jak wyżej.
Jedyne czytelne numery które widnieją na liczniku to:
4BO 919 860 L
008A02820
860L
8LO 919 272
A sam licznik jest UN4
Aha a jaki to patent z tymi kostkami że praktycznie wszędzie widnieją żółta i niebieska a u mnie jest zielona i niebieska?
A co do OE to jak wyżej.
Jedyne czytelne numery które widnieją na liczniku to:
4BO 919 860 L
008A02820
860L
8LO 919 272
A sam licznik jest UN4
Aha a jaki to patent z tymi kostkami że praktycznie wszędzie widnieją żółta i niebieska a u mnie jest zielona i niebieska?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj masz schemat z audi 80 z kolorami: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig29.pdf
Tylko to schemat amerykański i hamulec ręczny i poziom płynu jest na tej samej kontrolce.
I kolory czujników cisnienia oleju też mogą się nie zgadzać.
Tylko to schemat amerykański i hamulec ręczny i poziom płynu jest na tej samej kontrolce.
I kolory czujników cisnienia oleju też mogą się nie zgadzać.
Tak jak kolego piszesz. Olej mi się cały czas świeci. Czyli podpiąć go pod który pin aby świeciła się wtedy kiedy powinna?
Póki co poległem. Ale że jestem wyjątkowo upierdliwy jak już coś robię to za jakiś czas jak pozbieram materiały co do podłączenia licznika znowu spróbuję. Jak będzie ktoś posiadał konkretnie pod mój licznik rozpiskę poproszę. Na pewno się odwdzięczę. Pozdrawiam
Póki co poległem. Ale że jestem wyjątkowo upierdliwy jak już coś robię to za jakiś czas jak pozbieram materiały co do podłączenia licznika znowu spróbuję. Jak będzie ktoś posiadał konkretnie pod mój licznik rozpiskę poproszę. Na pewno się odwdzięczę. Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To może inaczej. Rozpiszę po kolei kostki z kolorami przewodów. Jak ktoś może niech sprawdzi mi czy wszystko jest okej. Bo wpinałem według rozpiski tyle że cały czas świeci się kontrolka oleju oraz nie ma podświetlenia zegarów (bezpiecznik cały). Przy okazji może się przyda dla potomnych
Kostka ŻÓŁTA
1. Szaro-Zielony
2. Niebiesko-Brązowy
3. Czarno-Niebieski
4. --------------------
5. Szaro-Niebieski
6. --------------------
7. --------------------
8. Brązowy
9. Czarno-Biały
10. Niebiesko-Żółty
11. Szaro-Żółty
12. --------------------
13. Niebieski
14. --------------------
15. --------------------
16. --------------------
17. --------------------
18. --------------------
19. Czerwono-Niebieski
20. --------------------
21. --------------------
22. Zielono-Niebieski
23. Brązowo-Czarny
24. --------------------
25. Brązowo-Biały
26. --------------------
Kostka Niebieska
1. ------
2. ------
3. ------
4. ------
5. ------
6. ------
7. ------
8. ------
9. ------
10. Żółto-Czerwony
11. ------
12. ------
13. ------
14. ------
15. Fioletowo-Czerwona
16. Czarno-Niebieski
17. Czarno-Zielony
18. Biało-Niebieski
19. ------
20. Brązowo-Czerwony
21. Brązowy
22. ------
23. Niebiesko-Biały
24. Żółty
25. Niebiesko-Zielony
26. Czarno-Niebieski
Kostka Szara
1. ---
2. ---
3. Zielono-Niebieski
4. Biało-Szary
5. ---
6. ---
7. Niebiesko-Czarny
8. Biały
9. Zielono-Czerwony
10. Zielono-Czarny
11. ---
12. Czerwony
13. Brązowo-Żółty
14. Brązowo-Czerwony
Edit.
Dalej walczę i nie daję sobie rady z tym p... podświetleniem zegarów. Nadal nie ma podświetlenia zegarów oraz nawiewów. Tak samo przekładałem przewody w kostkach i nadl świeci się kontrolka oleju. Niech ktoś mi pomoże bo już mnie k.. bierze.
Kostka ŻÓŁTA
1. Szaro-Zielony
2. Niebiesko-Brązowy
3. Czarno-Niebieski
4. --------------------
5. Szaro-Niebieski
6. --------------------
7. --------------------
8. Brązowy
9. Czarno-Biały
10. Niebiesko-Żółty
11. Szaro-Żółty
12. --------------------
13. Niebieski
14. --------------------
15. --------------------
16. --------------------
17. --------------------
18. --------------------
19. Czerwono-Niebieski
20. --------------------
21. --------------------
22. Zielono-Niebieski
23. Brązowo-Czarny
24. --------------------
25. Brązowo-Biały
26. --------------------
Kostka Niebieska
1. ------
2. ------
3. ------
4. ------
5. ------
6. ------
7. ------
8. ------
9. ------
10. Żółto-Czerwony
11. ------
12. ------
13. ------
14. ------
15. Fioletowo-Czerwona
16. Czarno-Niebieski
17. Czarno-Zielony
18. Biało-Niebieski
19. ------
20. Brązowo-Czerwony
21. Brązowy
22. ------
23. Niebiesko-Biały
24. Żółty
25. Niebiesko-Zielony
26. Czarno-Niebieski
Kostka Szara
1. ---
2. ---
3. Zielono-Niebieski
4. Biało-Szary
5. ---
6. ---
7. Niebiesko-Czarny
8. Biały
9. Zielono-Czerwony
10. Zielono-Czarny
11. ---
12. Czerwony
13. Brązowo-Żółty
14. Brązowo-Czerwony
Edit.
Dalej walczę i nie daję sobie rady z tym p... podświetleniem zegarów. Nadal nie ma podświetlenia zegarów oraz nawiewów. Tak samo przekładałem przewody w kostkach i nadl świeci się kontrolka oleju. Niech ktoś mi pomoże bo już mnie k.. bierze.