Witam. Mam panowie problem ponieważ przy odkreceniu tej rurki od wielozaworu wypadly 3 elementy (sprezynka,kulka i taka podkladka) i nie mam pewności co do kolejności ich umieszczenia . mam nadzieje że mi pomożecie. Wrzucam fotke o co chodzi:
Jest to wielozawor od instalacji 1 generacji.
I jeszcze jedno pytanko, chodzi mi o prawidłowe połaczenie elektyki, chcę mieć pewność co do tego by później nie rozbierać jeszcze raz. wiec zielony kabel do zielonego, czarny do czarnego a te dwa od wskaznika? jeden czarny do minusa a bialy z czarna kreska do plus?, wrzucam fotke
Pozdrawiam i czekam na wypowiedzi
[LPG] Rurka wielozaworu-kolejność elementów
[LPG] Rurka wielozaworu-kolejność elementów
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2014, 14:27 przez pLn^, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Na pierwszym zdjęciu to prawdopodobnie zabezpieczenie przed nadmiernym wypływem gazu.
Prawdopodobnie sprężynkę wkładasz w wielozawór dalej kulkę i rurkę. Tylko nie wiem gdzie ta podkładka ma iść. Możesz złożyć bez tego.
Oba czarne to masa, może iść od "przodu" razem z rurką albo przykręcana jest do wielzoworu ale ci nie powiem bo tego nie rozbierałem (może to być kabel brązowy).
Zielony to załączanie wielozaworu i ten musi iść od przodu razem z rurką (może to być kabel niebieski).
Biały to sygnał poziomu gazu do wskaźnika albo po prostu sygnał rezerwy .
Jak to się ma do kabli przy butli to ci nie powiem bo to zależy od inwecji monetera. Bo można to zrobić na dwóch żyłach a masę wziąć z butli. Albo na 4, pierwsze dwie to plus i masa elektrozaworu a dwa kolejne to masa i sygnał wskaźnika.
I temat popraw:
_uwaga
Prawdopodobnie sprężynkę wkładasz w wielozawór dalej kulkę i rurkę. Tylko nie wiem gdzie ta podkładka ma iść. Możesz złożyć bez tego.
Oba czarne to masa, może iść od "przodu" razem z rurką albo przykręcana jest do wielzoworu ale ci nie powiem bo tego nie rozbierałem (może to być kabel brązowy).
Zielony to załączanie wielozaworu i ten musi iść od przodu razem z rurką (może to być kabel niebieski).
Biały to sygnał poziomu gazu do wskaźnika albo po prostu sygnał rezerwy .
Jak to się ma do kabli przy butli to ci nie powiem bo to zależy od inwecji monetera. Bo można to zrobić na dwóch żyłach a masę wziąć z butli. Albo na 4, pierwsze dwie to plus i masa elektrozaworu a dwa kolejne to masa i sygnał wskaźnika.
Jak podłączysz w ten sposób to spalisz wskaźnik.pLn^ pisze:a te dwa od wskaznika? jeden czarny do minusa a bialy z czarna kreska do plus?
I temat popraw:
_uwaga
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A miałeś wcześniej podłączony to któregoś z tych przewodów wskaźnik? Bo jeśli wskaźnik nie był podłączony to możliwe że to tylko szło do cewki elektrozaworu, jeśli miałeś ze wskaźnikiem to masa na elektrozwór i czujnik musiała być brana z butli a jeden kabel to plus załączający wielzowór a drugi sygnał poziomu.
Obydwa kabelki były podłączone, tylko nie zwróciłem uwagi który do czego. Wiem tyle że jeden (chyba czarny) był spięty do czarnego kabla głównego który leci od przodu a ten biało czarny kabelek od wskaźnika do śrubki mocującej wielozawór w butli. Problem taki że mogło być też na odwrót... Coś źle podpiąłem po wymianie butli ponieważ gdy później podczas jazdy zmienilem na gaz to nie puściło deka gazu
Jezeli chodzi o tą rurke to miałem złożona tak, sprężynka,kulka i podkladka..więc raczej było dobrze.
Jezeli chodzi o tą rurke to miałem złożona tak, sprężynka,kulka i podkladka..więc raczej było dobrze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków