Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[LPG] Rurka wielozaworu-kolejność elementów

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
pLn^
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 08 wrz 2013, 12:32

[LPG] Rurka wielozaworu-kolejność elementów

Post autor: pLn^ » 04 kwie 2014, 19:56

Witam. Mam panowie problem ponieważ przy odkreceniu tej rurki od wielozaworu wypadly 3 elementy (sprezynka,kulka i taka podkladka) i nie mam pewności co do kolejności ich umieszczenia :/. mam nadzieje że mi pomożecie. Wrzucam fotke o co chodzi:
Obrazek
Jest to wielozawor od instalacji 1 generacji.

I jeszcze jedno pytanko, chodzi mi o prawidłowe połaczenie elektyki, chcę mieć pewność co do tego by później nie rozbierać jeszcze raz. wiec zielony kabel do zielonego, czarny do czarnego a te dwa od wskaznika? jeden czarny do minusa a bialy z czarna kreska do plus?, wrzucam fotke
Obrazek

Pozdrawiam i czekam na wypowiedzi :)
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2014, 14:27 przez pLn^, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 kwie 2014, 21:19

Na pierwszym zdjęciu to prawdopodobnie zabezpieczenie przed nadmiernym wypływem gazu.
Prawdopodobnie sprężynkę wkładasz w wielozawór dalej kulkę i rurkę. Tylko nie wiem gdzie ta podkładka ma iść. Możesz złożyć bez tego.

Oba czarne to masa, może iść od "przodu" razem z rurką albo przykręcana jest do wielzoworu ale ci nie powiem bo tego nie rozbierałem (może to być kabel brązowy).
Zielony to załączanie wielozaworu i ten musi iść od przodu razem z rurką (może to być kabel niebieski).
Biały to sygnał poziomu gazu do wskaźnika albo po prostu sygnał rezerwy .

Jak to się ma do kabli przy butli to ci nie powiem bo to zależy od inwecji monetera. Bo można to zrobić na dwóch żyłach a masę wziąć z butli. Albo na 4, pierwsze dwie to plus i masa elektrozaworu a dwa kolejne to masa i sygnał wskaźnika.
pLn^ pisze:a te dwa od wskaznika? jeden czarny do minusa a bialy z czarna kreska do plus?
Jak podłączysz w ten sposób to spalisz wskaźnik.

I temat popraw:
_uwaga

pLn^
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 08 wrz 2013, 12:32

Post autor: pLn^ » 05 kwie 2014, 14:28

Dzieki za info :] od przodu, razem z rurką idą dwa kabelki, czarny i zielony.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 kwie 2014, 15:32

A miałeś wcześniej podłączony to któregoś z tych przewodów wskaźnik? Bo jeśli wskaźnik nie był podłączony to możliwe że to tylko szło do cewki elektrozaworu, jeśli miałeś ze wskaźnikiem to masa na elektrozwór i czujnik musiała być brana z butli a jeden kabel to plus załączający wielzowór a drugi sygnał poziomu.

pLn^
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 08 wrz 2013, 12:32

Post autor: pLn^ » 05 kwie 2014, 19:14

Obydwa kabelki były podłączone, tylko nie zwróciłem uwagi który do czego. Wiem tyle że jeden (chyba czarny) był spięty do czarnego kabla głównego który leci od przodu a ten biało czarny kabelek od wskaźnika do śrubki mocującej wielozawór w butli. Problem taki że mogło być też na odwrót... Coś źle podpiąłem po wymianie butli ponieważ gdy później podczas jazdy zmienilem na gaz to nie puściło deka gazu :/
Jezeli chodzi o tą rurke to miałem złożona tak, sprężynka,kulka i podkladka..więc raczej było dobrze.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 kwie 2014, 20:32

pLn^ pisze: a ten biało czarny kabelek od wskaźnika do śrubki mocującej wielozawór w butli.
Te kable od wskaźnika można zamieniać i będzie działać. Tylko żebyś nie podłączył tam plusa i minusa.

pLn^
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 08 wrz 2013, 12:32

Post autor: pLn^ » 22 kwie 2014, 23:32

Działa już wszystko jak należy. Dzieki i pozdrawiam :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl