[B4 1.6 ADA] szarpanie, spadek mocy
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
witam no lekko to nie idzie z jednej strony jest jakby zaklepany z drugiej nie ( ewentualnie możesz jeszcze loko go szlifnąć fleksem z tej nie sklepanej strony ) a do wybicia musisz n=mieć coś naprawdę twardego, płaskiego i nie może być za małe co by nie rozklepywało go. Możesz nabyć takie wybijaki w sklepach z narzędziami ( u mnie jest taki z sprzętami różnymi i narzędziami do obróbki metali w takim szukaj ) Co do tarczki to nie powinna być krzywa ani nic
Jedyne co mnie irytuje to wywala mi co jakiś czas błąd sondy spowodowany albo emulacją albo jakimś problemem podczas przełączania na gaz. Instalację mam II generacji i chyba wywalę ją i zarzucę sekwencję. Myślałem że po wymianie halla jak już nie będzie żadnych błędów to spadnie mi spalanie.....niewiele się poprawiło.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
sonda może być z gazu, masz przepustnice na wężu tak ? i jest przejście z sondy do sterownika gazu i dopiero do kompa auta, jak vyś wstawił śrubkę to na jakiś czas możesz podpiąć oryginalnie i wtedy sprawdzisz czy wyjdzie błąd ( moja sonda któraś tam z kolei nie żyje i mam to już gdzieś ). Co do spalania ( czego LPG czy PB ? ) u mnie tylko odpala z benzyny i czasami ją trochę przepiłuje na niej tak to LPG a spalanie od 10- 12 nie całych w cyklu mieszanym. Co niemożna się dziwić z tą tragiczną skrzynią. Prędkość zdatna do poruszania 100km osiąga się przy 3,2 tyś więc i pije a nie jedzie co najgorsze
W zasadzie to jedyne czego się mogę czepić to mocy....a raczej do jej braku. Co do lpg to napewno mam reduktor do regulacji i pewnie regeneracji bo ma już ponad 6 lat i zapewne nie był jeszcze ruszany. Przynajmniej jeszcze ja go nie ruszałem. Też rozpatrywałem zmianę skrzyni na dłuższą ale boję się że jeszcze bardziej zamuli się ten silnik.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
nie no moc jest tylko przełożenia i siły dlatego chce sprzęgło zmienić znaczy kompletne z kołem zamachowym i dociskiem na cięższe żeby coś ciągło, Tak zmniejszając masę koła zamachowego zwiększy się obroty ale spadnie moc jak i elastyczność silnika. Miałeś kiedyś jakiś motorek za młodzika ? Takim przykładem jest stara WSK 125 miała koło zamachowe a 175 wirnik i tą trzeba było kręcić jak ADA bo inaczej nie miała siły. Po założeniu magneta ( koła zamachowego ) spadły obroty i moment reakcji na gaz ale siła wzrosła.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
to tylko kwestia koła i 6 śrub przy zmianie skrzyni żaden problem, tylko znajdę skrzynie i czas to się za to wezmę. Bo ta co mam nie pamiętam jakie ma przełożenie oznaczenie AKL ale jak to jechało nie pamiętam. I nigdzie konkretnej informacji nie mogę znaleźć. Co do 4 miałem długo, nawet taki unikalny silnik z kołem zamachowym miałem zdobyty, wada to mocowanie wysprzęglika znaczy tej łapki co popycha pręt jak łańcuch spadnie może się zablokować i po trybach
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
a olej jaki ?? czasami może być niski poziom oleju albo zły jego stan znaczy jakość
[ Dodano: 2014-04-08, 22:59 ]
wsk różne wiatra i predom a ten z kołem to z shl pochodził nie było problemu z oświetleniem i iskrą
[ Dodano: 2014-04-08, 23:02 ]
bo szklanki jak się kończą to pojedynczo jak klika jedna czy dwie to może być że się zużyły ( czasem przy odpaleniu jakaś się może odezwać ) ale nie powinno być żeby wszystkie
[ Dodano: 2014-04-08, 22:59 ]
wsk różne wiatra i predom a ten z kołem to z shl pochodził nie było problemu z oświetleniem i iskrą
[ Dodano: 2014-04-08, 23:02 ]
bo szklanki jak się kończą to pojedynczo jak klika jedna czy dwie to może być że się zużyły ( czasem przy odpaleniu jakaś się może odezwać ) ale nie powinno być żeby wszystkie
Olej valvoline maxlife 10w40 wymieniany co 10tysi....przynajmniej jak ja mam auto. Z rana raz się odezwą po odpaleniu przez chwilę szklanki a innego dnia nie. Taki dziwny dźwięk słychać najmocniej jak zapodam np. 3,5 tysia obrotów i jak spadają do wolnych to słychać takie jakby klekotanie.....ciężko to nazwać.