[B4 2.0 ABT] jaka instalacja gazowa????
[B4 2.0 ABT] jaka instalacja gazowa????
witam nosze sie z zamiarem zalozenia instalacji gazowej do mojej audiczki i tu pytanie do was ktora instalacja bedzie lepsza KME czy brc ???? odrazu mowie ze nie mam duzego pojecia na temat gazu wiec pytam bo u mnie w miescie za kme wolaja 1300 a brc 1700 . wiec 400zł roznicy . a 4 stowki to wiadomo mogloby isc na cos innego do auta . prosze o opinie. pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A z jakim reduktorem jest KME? Bo większość warsztatów zamontuje ci jaki chcesz nawet reduktor BRC do elektroniki KME. Bo KME jak dobrze pamiętam nie robi reduktorów pod instalacje mieszalnikowe.
Ale najpewniej z elektroniką KME będziesz miał reduktor Lovato albo tomasetto.
Wg. mnie warto dopłacać do BRC jeśli nie skorzystasz np. z gwarancji bez limitu kilometrów albo serwisowania w dowolnym punkcie w polsce. Bo jeśli zechcesz to jeszcze zostawisz kupkę pieniędzy na przeglądy.
Druga sprawa to reduktory BRC nie są zbyt dobre, szczególnie te pod mniejsze silniki. A większy AT90E nie jest zbyt odporny na syf z gazu.
Ale najpewniej z elektroniką KME będziesz miał reduktor Lovato albo tomasetto.
Wg. mnie warto dopłacać do BRC jeśli nie skorzystasz np. z gwarancji bez limitu kilometrów albo serwisowania w dowolnym punkcie w polsce. Bo jeśli zechcesz to jeszcze zostawisz kupkę pieniędzy na przeglądy.
Druga sprawa to reduktory BRC nie są zbyt dobre, szczególnie te pod mniejsze silniki. A większy AT90E nie jest zbyt odporny na syf z gazu.
wiesz co niewiem, bo dzis gadalem tylko przelotnie z chlopakiem ktory montuje kme i mowi ze zakladal juz do audi i wszystko bylo dobrze . wiec chyba sie zdecyduje na ta instalacje . troche smieszne bo instalacja gazowa 1300 a za auto dalem niecale 2 tys:P heh no ale coz spalanie benzy troche boli po kieszeni
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 wrz 2013, 15:53
- Lokalizacja: Lębork
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Gdzieś w Siedlcach była jakaś firma, która zakładała używki z nowymi butlami i dawała na to papiery. I jak masz butlę kilkuletnią butle to może być trudniej.
Ze znalezieniem kogoś może być ciężko bo:
1. Gaz w mechanicznym wtrysku to kłopot,
2. używany gaz w mechanicznym wtrysku większy kłopot,
3. niewiele warsztatów chce legalizować używki,
Na terenie radzynia podlaskiego było dwóch gazowników którzy kiedyś ze 300zł wystawiali papiery, nie wiem jak teraz jest. Ale szukaj w mniejszych miejscowościach w mniejszych warsztatach (im większy syf mają w warsztacie i okolicach tym większa szansa że wystawią papiery).
Ze znalezieniem kogoś może być ciężko bo:
1. Gaz w mechanicznym wtrysku to kłopot,
2. używany gaz w mechanicznym wtrysku większy kłopot,
3. niewiele warsztatów chce legalizować używki,
Na terenie radzynia podlaskiego było dwóch gazowników którzy kiedyś ze 300zł wystawiali papiery, nie wiem jak teraz jest. Ale szukaj w mniejszych miejscowościach w mniejszych warsztatach (im większy syf mają w warsztacie i okolicach tym większa szansa że wystawią papiery).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Z montażem nie ma większego problemu jednie ewentualne wystrzały mogą pogiąć przepływomierz, spowodować nieszczelności (np. wąż silniczka krokwego potrafią się rozpruć). Szczególnie to może nastąpić jak odpala się na gazie, albo próbuje zużyć cały gaz z butli jadąc na oparach. Stan układu zapłonowego oraz regulacja i sprawność parownika też musi być naprawdę dobra. Permanentne jeżdżenie na gazie powoduje też śmierć układu wtrysku benzyny. Później problemu z odpalaniem na zimno.
Podczas jazdy na gazie bez ciśnienia benzyny tarcza przepływomierza pracuje w innym zakresie co może powodować problem z wolnymi obrotami.
Choć niektórym takie połączenie jeździ i jeździ. Ale wystarczy spojrzeć do działu silniki 5 cylindrowe tam praktycznie same 2.3 na mechanicznym wtrysku i problem z obrotami.
Podczas jazdy na gazie bez ciśnienia benzyny tarcza przepływomierza pracuje w innym zakresie co może powodować problem z wolnymi obrotami.
Choć niektórym takie połączenie jeździ i jeździ. Ale wystarczy spojrzeć do działu silniki 5 cylindrowe tam praktycznie same 2.3 na mechanicznym wtrysku i problem z obrotami.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
zanim kupiłeś trzeba było się zooriętować czy ktoś Ci to w ogóle założy bo teraz nie wiadomo czy kogoś takiego znajdziesz tak by było najrozsądniejrafcio79 pisze:Wiat. Kupiłem używaną instalacje i mam pytanko czy znacie jakiegoś konkretnego gazownika woj.lubelskie lub mazowieckie. który by mi to założył, poustawiał i który ma możliwość zalegalizowania takiego sprzętu
80 b3 2.0E 113KM 83Kw
U mnie w Zamościu był kiedyś taki gościu co używki zakładał ale czy robi to nadal to nie wiem.