Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] jaka instalacja gazowa????

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
kwachu20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 mar 2014, 17:27

[B4 2.0 ABT] jaka instalacja gazowa????

Post autor: kwachu20 » 06 kwie 2014, 22:55

witam nosze sie z zamiarem zalozenia instalacji gazowej do mojej audiczki i tu pytanie do was ktora instalacja bedzie lepsza KME czy brc ???? odrazu mowie ze nie mam duzego pojecia na temat gazu wiec pytam bo u mnie w miescie za kme wolaja 1300 a brc 1700 . wiec 400zł roznicy . a 4 stowki to wiadomo mogloby isc na cos innego do auta . prosze o opinie. pozdrawiam

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 06 kwie 2014, 23:06

A z jakim reduktorem jest KME? Bo większość warsztatów zamontuje ci jaki chcesz nawet reduktor BRC do elektroniki KME. Bo KME jak dobrze pamiętam nie robi reduktorów pod instalacje mieszalnikowe.
Ale najpewniej z elektroniką KME będziesz miał reduktor Lovato albo tomasetto.
Wg. mnie warto dopłacać do BRC jeśli nie skorzystasz np. z gwarancji bez limitu kilometrów albo serwisowania w dowolnym punkcie w polsce. Bo jeśli zechcesz to jeszcze zostawisz kupkę pieniędzy na przeglądy.
Druga sprawa to reduktory BRC nie są zbyt dobre, szczególnie te pod mniejsze silniki. A większy AT90E nie jest zbyt odporny na syf z gazu.

kwachu20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 mar 2014, 17:27

Post autor: kwachu20 » 06 kwie 2014, 23:11

wiesz co niewiem, bo dzis gadalem tylko przelotnie z chlopakiem ktory montuje kme i mowi ze zakladal juz do audi i wszystko bylo dobrze . wiec chyba sie zdecyduje na ta instalacje . troche smieszne bo instalacja gazowa 1300 a za auto dalem niecale 2 tys:P heh no ale coz spalanie benzy troche boli po kieszeni

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 07 kwie 2014, 19:12

To auto w ogóle jest w dobrym stanie? Żeby nie było że zanim instalacji ci się zwróci to auto pójdzie na złom.

kwachu20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 mar 2014, 17:27

Post autor: kwachu20 » 09 kwie 2014, 17:31

pokaze sie niedlugo na forum to ocenisz czy dobre czy nie :P

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 09 kwie 2014, 18:02

kwachu20, ale aldi, 'emu pewnie bardziej chodziło o stan motoru a to ciężko po fotkach ocenić :-P

peterdevil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 wrz 2013, 15:53
Lokalizacja: Lębork

Post autor: peterdevil » 09 kwie 2014, 18:14

ja mam STAG z reduktorem LOVATO i pracuje OK, zakładałem w październiku

kwachu20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 mar 2014, 17:27

Post autor: kwachu20 » 10 kwie 2014, 17:10

hmmm stan motoru . 245 ty wydaje mi sie oryginal bo ladny stan . ale moze sie myle. a motor sprawny i nawet żwawy .

rafcio79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 sty 2014, 12:09

Post autor: rafcio79 » 16 maja 2014, 14:15

Wiat. Kupiłem używaną instalacje i mam pytanko czy znacie jakiegoś konkretnego gazownika woj.lubelskie lub mazowieckie. który by mi to założył, poustawiał i który ma możliwość zalegalizowania takiego sprzętu
80 b3 2.0E 113KM 83Kw

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 maja 2014, 17:05

Gdzieś w Siedlcach była jakaś firma, która zakładała używki z nowymi butlami i dawała na to papiery. I jak masz butlę kilkuletnią butle to może być trudniej.
Ze znalezieniem kogoś może być ciężko bo:
1. Gaz w mechanicznym wtrysku to kłopot,
2. używany gaz w mechanicznym wtrysku większy kłopot,
3. niewiele warsztatów chce legalizować używki,

Na terenie radzynia podlaskiego było dwóch gazowników którzy kiedyś ze 300zł wystawiali papiery, nie wiem jak teraz jest. Ale szukaj w mniejszych miejscowościach w mniejszych warsztatach (im większy syf mają w warsztacie i okolicach tym większa szansa że wystawią papiery).

rafcio79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 sty 2014, 12:09

Post autor: rafcio79 » 16 maja 2014, 17:38

Piszesz że na mechanicznym wtrysku to kłopot. Dlaczego?
To jest moje czwarte Audi wciąz wracam do tego modelu, dotychczas miałem silniki 1.8 a jaki to kłopot wystepuje z mechanicznym wtryskiem?

dawjak24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 23 cze 2009, 18:01
Lokalizacja: Krosno

Post autor: dawjak24 » 16 maja 2014, 18:15

Alei odbiera pw

[ Dodano: 2014-05-16, 18:16 ]
Aldi

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 maja 2014, 18:50

Z montażem nie ma większego problemu jednie ewentualne wystrzały mogą pogiąć przepływomierz, spowodować nieszczelności (np. wąż silniczka krokwego potrafią się rozpruć). Szczególnie to może nastąpić jak odpala się na gazie, albo próbuje zużyć cały gaz z butli jadąc na oparach. Stan układu zapłonowego oraz regulacja i sprawność parownika też musi być naprawdę dobra. Permanentne jeżdżenie na gazie powoduje też śmierć układu wtrysku benzyny. Później problemu z odpalaniem na zimno.
Podczas jazdy na gazie bez ciśnienia benzyny tarcza przepływomierza pracuje w innym zakresie co może powodować problem z wolnymi obrotami.
Choć niektórym takie połączenie jeździ i jeździ. Ale wystarczy spojrzeć do działu silniki 5 cylindrowe tam praktycznie same 2.3 na mechanicznym wtrysku i problem z obrotami.

rafcio79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 01 sty 2014, 12:09

Post autor: rafcio79 » 16 maja 2014, 20:00

mówil mi właśnie znajomy że zakładając lpg inst.elektryczną będę mósiał mieć i idealnym stanie

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 maja 2014, 10:09

rafcio79 pisze:Wiat. Kupiłem używaną instalacje i mam pytanko czy znacie jakiegoś konkretnego gazownika woj.lubelskie lub mazowieckie. który by mi to założył, poustawiał i który ma możliwość zalegalizowania takiego sprzętu
80 b3 2.0E 113KM 83Kw
zanim kupiłeś trzeba było się zooriętować czy ktoś Ci to w ogóle założy bo teraz nie wiadomo czy kogoś takiego znajdziesz :-P tak by było najrozsądniej
U mnie w Zamościu był kiedyś taki gościu co używki zakładał ale czy robi to nadal to nie wiem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl