witam , mam problem z wycieraczkami na 1 pozycji , tak zwane czasowki . na poczatku troche dzialaly potem przestawaly a teraz wogole, do tego zatrzymuja sie kiedy wracam do pozycji poczatkowej . czytalem ze to przekaznik jak tak to ktory i cyz mozliwe ze to cos innego ??
mam jeszcze problem z podswietlaniem przy szyberdachu miga podswietlanie czytalem na formum ze to zarowka ale jak rozebrac te poleczek na gorze zeby nie zepsuc ;/
dzieki z gory
pozdrawiam
[B4 80 1.9 TDI] problem z wycieraczkami ;/
Ja swojego czasu miałem tak, że wycieraczki nie chodziły na czasówce i musiałem ręcznie je włączać co chwila. Ponad to przy włączaniu ręcznym nie wracały do pozycji początkowej tylko zatrzymywały się gdy puściłem przełącznik (musiałem go trzymać aż wrócą).
Problem leżał w mechanizmie przy silniczku. Tam jest taka blaszka która się kręci po metalowej prowadnicy. Prowadnica jest okresowo poprzerywana plastikiem i tak oto wycieraczki włączają się raz na jakiś czas. Dostał się tam smar z silnika i blaszka ślizgała się po smarze zamiast po prowadnicy (nie było zamkniętego obwodu).
Problem leżał w mechanizmie przy silniczku. Tam jest taka blaszka która się kręci po metalowej prowadnicy. Prowadnica jest okresowo poprzerywana plastikiem i tak oto wycieraczki włączają się raz na jakiś czas. Dostał się tam smar z silnika i blaszka ślizgała się po smarze zamiast po prowadnicy (nie było zamkniętego obwodu).
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Czesto też te blaszki o których pisze kolega Goraht, poprostu urywają sie, wyjmij silniczek wycieraczek z pod szybia i zajrzyj do środku, jak coś sie urwało to dolutuj badź dokup cześć, co do podwietlania to nie wiem z tego co napisałeś czy chodzi Ci o przełacznik do szybra czy lample podsufitową, ale skoro piszesz żarówka to pewnie masz na myśli swiatełko bo w przełacznku jest dioda, najnormlaniej w siwiecie podwarzasz delikatnie śróbokretem i wyciągasz cała lampke wraz z przacznikiem, wszystko masz na wierzchu i grzebiesz. <ok>
U mnie też była urwana. W moim przypadku wystarczyło dogiąć pozostałą część blaszki do dołu i od orku już działaSolskier pisze:Czesto też te blaszki o których pisze kolega Goraht, poprostu urywają sie, wyjmij silniczek wycieraczek z pod szybia i zajrzyj do środku, jak coś sie urwało to dolutuj badź dokup cześć...