Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z]Nierówna praca silnika

mati581
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 25 gru 2011, 10:42
Lokalizacja: elblag

nierowna praca silnika b4 1z

Post autor: mati581 » 07 kwie 2014, 21:27

witam
mam problem z moim B4 1Z z 1993r
od pewnego czasu silnik nierowno pracuje na wolnych obrotach i jakby minimalnie poszarpywal czasami. Sterownik nie komunikuje sie z laptopem wiec jakiekolwiek diagnozy odpadaja.
Auto odpala od strzala nie kopci moc ma spalanie ok tylko nie rowna praca
dodam jeszcze ze jakies 8 miesiecy temu zrezygnowalem z cata i zaslepilem egr
od czego mam zaczac sprawdzanie??
z gory dziekuje i pozdrawiam klubowiczow

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 07 kwie 2014, 21:57

Bosch ? Pierburg ?nierowna praca silnika i szarpanie w okolicach 1.8-2.5 tys obrotow ( mniej wiecej) to objaw kończącego sie nastawnika .MUNIOR Ci potwierdzi


BYŁO !!!!
http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... lnika%201z

Wujek google.pl jeszcze działa ;) czasem warto sprawdzić

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 kwie 2014, 22:16

szymon_xd2 pisze:Bosch ? Pierburg ?
taaa ,podstawowe pytanie :?: Bo jeśli pierburg ,to nastawnik do czyszczenia i po problemie ...Jeśli bosch to nastawnik do wymiany i też po problemie ;-)

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 07 kwie 2014, 22:26

no co ? mogłem mu napisać ze do wymiany . a jak by mial jednak na pierburgu (jakims cudem ) to by mnie zjechali zaraz xD hehe

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 07 kwie 2014, 22:28

mati581 pisze:witam
mam problem z moim B4 1Z z 1993r
To pewnie będzie bosch chyba ze po przekładce :lol: Zostaje wymiana nastawnika lub przekładka.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 kwie 2014, 22:32

mati581 pisze:mam problem z moim B4 1Z z 1993r
Upssss...niezauważyłem <uhh> w takim razie nastawniczek do wymiany ;-) ,albo zabawa w regenerację :-P O przekładce nie wspominam ,bo to najdroższa opcja i raczej dla przywiązanych do swoich 80- tek 8-) ale nie ulega watpliwości ,że opcja najlepsza ;-)

mati581
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 25 gru 2011, 10:42
Lokalizacja: elblag

Post autor: mati581 » 07 kwie 2014, 22:51

Dokladnie bosh. pompa gorny przelew wiec nastawnik indukcyjny byl sprawdzany pol roku temu i byl ok

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 07 kwie 2014, 22:56

Zapytaj Muniora on Ci może powiedzieć dużo na temat tych nastawników a sprawdzany niby jak? :lol:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 kwie 2014, 23:25

mati581 pisze:Dokladnie bosh. pompa gorny przelew wiec nastawnik indukcyjny
Potencjometryczny MES ...jak byś miał indukcyjny ,to pikuś ,czyścisz i po problemie 8-)
mati581 pisze:byl sprawdzany pol roku temu i byl ok
:mrgreen: hehe ...nie ty jeden myślisz że masz sprawny ,bo "był sprawdzany " Zresztą po pół roku ,nawet jak był sprawny ,to teraz nie musi ;-) Sprawdzić ,to ten wynalazek, można jedynie w ''akcji'' jak siedzi na pompie w czasie jazdy ...przyjedż ,założę Ci sprawny ,to się przekonasz ,który jest naprawdę sprawny :mrgreen:

mati581
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 25 gru 2011, 10:42
Lokalizacja: elblag

Post autor: mati581 » 08 kwie 2014, 14:19

a jak moge to w prosty sposob sprawdzic nastawnik?
widzialem ze ludzie pisali o odlaczeniu przeplywki lub nastawnika

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 08 kwie 2014, 15:49

o matko . odłacz nastawnik to napewno ci auto odpali :( ehh
co ma przepływka do nastawnika? jak nastawnik walniety ?
to ze był czyszczony potencjometr to nie oznacza ze bedzie poł roku bez problemu . jak pompa produkuje duze ilosci opiłków to juz po miesiacu mozesz mieć znów falowanie i szarpanie . zbieraj kase -> jedz do MUNIORA -> zrobi co trzeba a nawet troche wiecej i zapomniesz o problemie .
a majac troche oleju w glowie z czasem indukcyjny sam mozesz czyscic . takie moje zdanie i ja bym tak zrobil . sam sie wybieram na wiosne do niego . a mam ponad 400 km w jedna strone . bedzie warto

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 kwie 2014, 18:04

mati581 pisze:a jak moge to w prosty sposob sprawdzic nastawnik?
Nie ma "prostego sposobu '' :roll: tylko i wyłącznie podmiana na drugi ,sprawny 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl