Ja pier .... :evil: :roll: przeczytaj dokładnie ,to co napisałem powyżej ....dużymi Ci napiszę <ok> BLOKADA W KOŁO POMPY ...a najlepiej poczytaj temat jak ustawić kąt wtrysku ,bo widze że duuuuże braki maszmpx pisze:A jak powinna być wtedy ustawiona pompa, żeby najszybciej ustawić potem prawidłowy kąt, na silniku?
[B4 1.9 1Z] Brak mocy - skończyły się pomysły co może być ni
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Miałem dwa razy taki przypadek .Masz ewidentnie niesprawną pompę wtryskową ,a dokładnie jej cześć odpowiedzialną za przestawianie kąta wtrysku ,czyli najprawdopodobniej zawór n108 ,bądż elementy wykonawcze ...i nic się nie zmieni ,puki nie naprawisz ,lub nie wymienisz pompy na sprawną.Zrób sobie output test vagiem n108 i posłuchaj czy silnik zmienia pracę na bardziej klekoczącą .Jeśli nie ,to na bank n108 jest niesprawny ,albo ma przerwę w zasilaniumpx pisze:Udało się ustawić kąt wtrysku na 70 (czyli dosyć blisko wartości odpowiedniej) jednak samochód nie zapala. Zapala natomiast na wartościach od 180-255.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na niepracujacym silniku ,tak nie sprawdzisz n108 :roll: Oporność powinna być w okolicy 150-160 omów ,200 to nietypowo dużo ...choć oporność nie jest tu 100% wyznacznikiem ,czy jest sprawny ,czy nie ...zwykle po prostu n108 zacina się ,a raczej zaciera mechanicznie w środku .Ja mam kilka uszkodzonych w ten własnie sposób ,czyli oporność jest ok.ale mechanicznie są martwe i nie działająmpx pisze:Zrobiłem output test na włączonym zapłonie (dzisiaj już nie chciało mi się odpalać) i nie ma żadnego cykania ze strony zawóru
N108 wymieniony, poprzedni miał przerwę w cewce. Kąt wtrysku ustawiony na 50, dawka paliwa ustawiona na około 20. Niestety silnik nadal muli jak mulił. Dziwne jest to, że po jeździe pojawił się błąd związany z regulacją początku wtrysku, przy czym zrobiłem output test i silnik raz pracował twardo raz miękko. Z innych błędów to błąd czujnika temperatury G72. Jako, że możliwości się już kończą to chyba czas bardzo dokładnie przyjrzeć się przepływomierzowi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kąt oczywiście ustawiany w basic seting (nastawy podstawowe ) :?:mpx pisze:Kąt wtrysku ustawiony na 50,
Podmienić obowiązkowo ,albo zdjąć klapkę ,dostać się do środka i ustawić w pozycji na maxampx pisze:Jako, że możliwości się już kończą to chyba czas bardzo dokładnie przyjrzeć się przepływomierzowi
Tak na BS.MUNIOR pisze:Kąt oczywiście ustawiany w basic seting (nastawy podstawowe ) :?:mpx pisze:Kąt wtrysku ustawiony na 50,Podmienić obowiązkowo ,albo zdjąć klapkę ,dostać się do środka i ustawić w pozycji na maxampx pisze:Jako, że możliwości się już kończą to chyba czas bardzo dokładnie przyjrzeć się przepływomierzowi
Przepływomierz ustawiony na maksa i różnica minimalna niestety. Samochód jedzie maksymalnie 105km/h.
Kolejny błąd który wyskoczył to G71 Control Difference czyli czujnik ciśnienia dolotu. Pytanie czy może on powodować problemy z mulistością samochodu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Oczywiście że może. Bez doładowania ,albo przy zbyt niskim doładowaniu ,ten silnik nie pojedzie ...tzn.będzie jechał gorzej ,niż zwykły diesel ...taki program w sterowniku 8-)mpx pisze:Kolejny błąd który wyskoczył to G71 Control Difference czyli czujnik ciśnienia dolotu. Pytanie czy może on powodować problemy z mulistością samochodu?