Teraz pytanie czy napewno inna średnica otworów była jedyną różnicą?
Pytam dlateog bo po złożeniu zaawieszenia do kupy(tylko lewej strony, prawa nie ruszana bo nei ma potrzeby) brakuje mi regulacji na drążku kierowniczym żeby zniwelować rozbieżność lewego koła. keirownica jest prosto, prawe koło proste a lewe rozbieżne i nie ma już gwintu do regulacji ani od strony drążka ani końcówki. Fakt że zostało już bardzo niewiele żeby było ok, ale przecież powinno zostać z zapasem i to nawet sporym...
Możliwe że coś jest jeszcze pogięte (całe zawieszeni lewego przedniego koła było walnięte), ale nie wygląda na to... wymieniłem wszystko, wahacz ze sworzniem(dobrze założony) poduchę, amor, końcówkę drążka, jedynie zwrotnica została, ale ona raczej sie nie zgięła...

Zastanawiam się czy nie naciągnęło jakoś lewego drążka albo pobliskich jemu elementów, ale jeśli tak to tylko tych które odpowiadają za lewe koło, bo prawe jest proste. Macie jakieś pomysły gdzie szukać tego 1-1.5cm? Co najczęściej oddaje? mocowanie drążków do magla wyglada spoko, gałka drążka jak i sam drążek też... jakeiś pomysły?