Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Problem z szarpaniem

Marcin11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 06 mar 2012, 06:08
Lokalizacja: warm-maz Gołdap

Post autor: Marcin11 » 04 mar 2014, 06:37

Sprzęgło też włożyłem nowe, bo też myślałem że to wina srzęgła, a tu po rozebraniu się okazało że sprzęgło jest jak nowe, ale i tak wymieniłem dla pewnosci bo miałem już kupione, SCHAS <ok>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 mar 2014, 06:41

Marcin11 pisze:Sprzęgło też włożyłem nowe, bo też myślałem że to wina srzęgła, a tu po rozebraniu się okazało że sprzęgło jest jak nowe, ale i tak wymieniłem dla pewnosci bo miałem już kupione, SCHAS <ok>
Bierz z passata wtrysk sterujący i jak przepływka pasuje to podepnij sobie :mrgreen:

kaszaklabs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05

Post autor: kaszaklabs » 04 mar 2014, 10:56

tak,zwykle przetarte przewody stykają do masy ...bo ''latają '' luzem niepospinane ,po "macherach '' co to odpiąć opaski umieją ,ale pozapinać po robocie już im się nie chce...
Zgadzam się w 100%. Niedawno wymieniałem ten czujnik u siebie. Izolacja czujnika przetarta była w 3 miejscach ale i tak okazało się, że jest padnięty sam czujnik. Zrobiłem następujący test: włożyłem go do gorącej wody ~90st i mierzyłem multimetrem rezystancję. Z prawidłowej 1kOhm zrobiło się nagle powyżej 1MOhma a póxniej miernik wyszedł poza zakres.

Kupiłem zamienik EPS za 160zł.

Awatar użytkownika
MartiniNBR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 09 kwie 2014, 17:18

A u mnie szarpał w zakresie 1500-2200 na 4 i 5 biegu. Na nic czyszczenie nastawnika i wymiana wtrysków. Po wymianie pompy wtryskowej problem ustał.

Dodam że po odłączeniu czujnika prędkości nie szarpał w ogóle <ok>

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 10 kwie 2014, 21:46

MartiniNBR pisze:Dodam że po odłączeniu czujnika prędkości nie szarpał w ogóle
to na pewno w tamtej pompie miałeś brudny nastawnik. Miałeś go rzekomo czyszczonego-sam to robiłeś czy komuś zlecałeś? Ja też dałem nastawnik do czyszczenia i nic to nie dało bo był czyszczony tylko "powierzchownie". Nie było w nim mierzone napięcie RSW i nie był rozlutowywany. Także efekt był taki jakby nie był w ogóle ruszany. Dopiero jak Munior przysłał mi wyczyszczony nastawnik przez siebie to efekt był od razu-brak szarpania. <ok> Także czyszczenie czyszczeniu nie równe. A jak zmieniałeś pompę to w niej był dobry nastawnik i dlatego nie szarpie.

Awatar użytkownika
MartiniNBR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 14 kwie 2014, 14:58

Andrzej możliwe że masz rację choć nastawnik czyszczony był 2 razy i podmieniany na drugi z toledo 1Z. Cały czas to samo a szarpanie było takie że wręcz nie dało sie jeździć :evil:

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 14 kwie 2014, 20:32

MartiniNBR pisze:szarpanie było takie że wręcz nie dało sie jeździć
u mnie tak potrafiło szarpać że aż fotel pasażera się cały trząsł. Także nic przyjemnego z takiej jazdy. No właśnie: czyszczenie-czyszczeniu nierówne. A ten nastawnik co go podmieniałeś to u Ciebie szarpał a w Toledo dobrze chodził?

Awatar użytkownika
MartiniNBR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 30 mar 2014, 22:19
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 15 kwie 2014, 00:46

Chodził bardzo dobrze, dlatego padła diagnoza że coś jest uwalone w dole pompy i nastawnik po prostu tego nie ogarnia.

Wkładaliśmy nawet kompa z chipem z tego toledo i jechał jakby nigdy nic. Teraz jest inny komp, inna pompa, chip i jeździ jak należy :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl