Post
autor: PiotrLublin » 11 kwie 2014, 21:59
Przerabiałem temat, mam nawet na sell panewki, miecha uzywane, ale to jak coś na PW.
Olej w dół, żadnego płynu chłodniczego nie spuszczasz, jak po niektórzy pisali, zdejmujesz dolna miske, smoka do oleju, gorna miske, z nia jest troche zabawy, bo sa 4 ukryte srobki miedzy skrzynia a snilnikiem, latareczka i w dziurku patrz a znajdziej, poluzować srube imbusową, potem z tyłu silnika bedziesz miał 4 sruby, jedna sruba z pierscieniem 15 i 16, potem jest 16, 13,16. Jak odkrecisz dolna miske, na gornej misce bedzie taka blaszka zlotawa, tej balszki nie ruszasz, nie trzeba odkręcać tam srub!
Pora na 2 sruby od sanek z przodu, odkrecasz, sanki w dol, kolek drewniany miedzy wahacz a sanki wypierasz je w dol, pozniej probujesz oderwac miske gorna do dołu, az odejdzie i cały wał widzisz. <ok>
Następnie, patrzysz ktora z panewek ma luzy, nie w boki ale, gora - dół. Do wymiany.
Odkręcasz stópki, zdejmujesz panewke, jesli wał jest jajo to aby ręcznie szlif albo prowizorkę robimy na krotki okres :cry:
Powodzenia, sorry za ą,ę,ć ale mi sie nie chciało poprawiać, powodzenia!