Witam czy moze mi ktos szczególowo podrzuci jak wymienic panewki w v6 ?
Juz pare razy to robilem ale z V-ka nie
[B4 2.6 ABC] Wymiana panewek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 13 lut 2014, 08:15
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chyba jedynie może cię zaskoczyć że podpory wału są przykręcane po bokach: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_128.PDF zobacz strona 7
- PiotrLublin
- Forum Audi 80
- Posty: 262
- Rejestracja: 06 gru 2011, 20:59
- Lokalizacja: Lublin
Przerabiałem temat, mam nawet na sell panewki, miecha uzywane, ale to jak coś na PW.
Olej w dół, żadnego płynu chłodniczego nie spuszczasz, jak po niektórzy pisali, zdejmujesz dolna miske, smoka do oleju, gorna miske, z nia jest troche zabawy, bo sa 4 ukryte srobki miedzy skrzynia a snilnikiem, latareczka i w dziurku patrz a znajdziej, poluzować srube imbusową, potem z tyłu silnika bedziesz miał 4 sruby, jedna sruba z pierscieniem 15 i 16, potem jest 16, 13,16. Jak odkrecisz dolna miske, na gornej misce bedzie taka blaszka zlotawa, tej balszki nie ruszasz, nie trzeba odkręcać tam srub!
Pora na 2 sruby od sanek z przodu, odkrecasz, sanki w dol, kolek drewniany miedzy wahacz a sanki wypierasz je w dol, pozniej probujesz oderwac miske gorna do dołu, az odejdzie i cały wał widzisz. <ok>
Następnie, patrzysz ktora z panewek ma luzy, nie w boki ale, gora - dół. Do wymiany.
Odkręcasz stópki, zdejmujesz panewke, jesli wał jest jajo to aby ręcznie szlif albo prowizorkę robimy na krotki okres :cry:
Powodzenia, sorry za ą,ę,ć ale mi sie nie chciało poprawiać, powodzenia!
Olej w dół, żadnego płynu chłodniczego nie spuszczasz, jak po niektórzy pisali, zdejmujesz dolna miske, smoka do oleju, gorna miske, z nia jest troche zabawy, bo sa 4 ukryte srobki miedzy skrzynia a snilnikiem, latareczka i w dziurku patrz a znajdziej, poluzować srube imbusową, potem z tyłu silnika bedziesz miał 4 sruby, jedna sruba z pierscieniem 15 i 16, potem jest 16, 13,16. Jak odkrecisz dolna miske, na gornej misce bedzie taka blaszka zlotawa, tej balszki nie ruszasz, nie trzeba odkręcać tam srub!
Pora na 2 sruby od sanek z przodu, odkrecasz, sanki w dol, kolek drewniany miedzy wahacz a sanki wypierasz je w dol, pozniej probujesz oderwac miske gorna do dołu, az odejdzie i cały wał widzisz. <ok>
Następnie, patrzysz ktora z panewek ma luzy, nie w boki ale, gora - dół. Do wymiany.
Odkręcasz stópki, zdejmujesz panewke, jesli wał jest jajo to aby ręcznie szlif albo prowizorkę robimy na krotki okres :cry:
Powodzenia, sorry za ą,ę,ć ale mi sie nie chciało poprawiać, powodzenia!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37