witam.
jutro bede wkladał silnik 1z do mojej audioli i mam pewien problem bo na rurkach cisnienieowych miałem naklejone kartki ale mi sie porozklejały i teraz nieiwem co gdzie podpiac. jesli ktos moze to poprosze zdjecie lub schemacik tych rurek ktora z postrzegolnych jest podpieta... np intercooler- ecu, zawor recyrkulacjie spalic N10 -filtr powietrza-zawor egr -serwo, klima - serwo
bo chyba to jest tak to wszytsko pospinane bo tak troche cos se przypominał ale dla pewnoesc niech ktos mnie poprawii...
[b4 1z] schemat podpietych rurek podcisnieniowych
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
[b4 1z] schemat podpietych rurek podcisnieniowych
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2014, 11:55 przez Tomcionerwus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Najważniejsze to z IC do mapsensora, jeśli osprzęt pierburga to wężyk ten idzie do ECU, jesli bosch to masz oddzielny mapsensor, Oraz N75- wężyk od turbo podłącz do dolnego metalowego króćca, a wyjście na gruszke WG podłącz do bocznego wyjścia z zaworka N75 a ten pionowy to do obudowy filtra powietrza lub tej grubej rury co idzie powietrze do turbo ( w załeżności jaką masz tam gumę u siebie ).
Wyjście z serwo możesz zaślepić i nie podłączać sterowania EGR.
Wyjście z serwo możesz zaślepić i nie podłączać sterowania EGR.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Krzysiek 84 pisze:Najważniejsze to z IC do mapsensora, jeśli osprzęt pierburga to wężyk ten idzie do ECU, jesli bosch to masz oddzielny mapsensor, Oraz N75- wężyk od turbo podłącz do dolnego metalowego króćca, a wyjście na gruszke WG podłącz do bocznego wyjścia z zaworka N75 a ten pionowy to do obudowy filtra powietrza lub tej grubej rury co idzie powietrze do turbo ( w załeżności jaką masz tam gumę u siebie ).
Wyjście z serwo możesz zaślepić i nie podłączać sterowania EGR.
ja mam boscha...
to jzu zaczyan orientacyjnie wiedziec o gdzie podpiasc to jak cosmi sie niebedzie zgadzac do bede pisał...
jak dobrze pamietam to wezyk od klimy jest podłaczona pod serwo intercooler pod ecu bosch... zaworek podcisnieniowy sterujacy egr to tu sie pogubiłem ale jak cos to jeszcze sie zorientuje...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko