Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z] schemat podpietych rurek podcisnieniowych

ODPOWIEDZ
Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

[b4 1z] schemat podpietych rurek podcisnieniowych

Post autor: Tomcionerwus » 11 kwie 2014, 01:03

witam.

jutro bede wkladał silnik 1z do mojej audioli i mam pewien problem bo na rurkach cisnienieowych miałem naklejone kartki ale mi sie porozklejały i teraz nieiwem co gdzie podpiac. jesli ktos moze to poprosze zdjecie lub schemacik tych rurek ktora z postrzegolnych jest podpieta... np intercooler- ecu, zawor recyrkulacjie spalic N10 -filtr powietrza-zawor egr -serwo, klima - serwo

bo chyba to jest tak to wszytsko pospinane bo tak troche cos se przypominał ale dla pewnoesc niech ktos mnie poprawii...
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2014, 11:55 przez Tomcionerwus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 kwie 2014, 15:30

Najważniejsze to z IC do mapsensora, jeśli osprzęt pierburga to wężyk ten idzie do ECU, jesli bosch to masz oddzielny mapsensor, Oraz N75- wężyk od turbo podłącz do dolnego metalowego króćca, a wyjście na gruszke WG podłącz do bocznego wyjścia z zaworka N75 a ten pionowy to do obudowy filtra powietrza lub tej grubej rury co idzie powietrze do turbo ( w załeżności jaką masz tam gumę u siebie ).
Wyjście z serwo możesz zaślepić i nie podłączać sterowania EGR.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 11 kwie 2014, 16:11

Krzysiek 84 pisze:Najważniejsze to z IC do mapsensora, jeśli osprzęt pierburga to wężyk ten idzie do ECU, jesli bosch to masz oddzielny mapsensor, Oraz N75- wężyk od turbo podłącz do dolnego metalowego króćca, a wyjście na gruszke WG podłącz do bocznego wyjścia z zaworka N75 a ten pionowy to do obudowy filtra powietrza lub tej grubej rury co idzie powietrze do turbo ( w załeżności jaką masz tam gumę u siebie ).
Wyjście z serwo możesz zaślepić i nie podłączać sterowania EGR.

ja mam boscha...
to jzu zaczyan orientacyjnie wiedziec o gdzie podpiasc to jak cosmi sie niebedzie zgadzac do bede pisał...

jak dobrze pamietam to wezyk od klimy jest podłaczona pod serwo intercooler pod ecu bosch... zaworek podcisnieniowy sterujacy egr to tu sie pogubiłem ale jak cos to jeszcze sie zorientuje...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 kwie 2014, 16:38

Tomcionerwus pisze: intercooler pod ecu bosch..
w takim razie Mapsensor masz zewnętrzny i nie podłączysz wężyka z IC do Ecu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl