Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 All] Łącznik stablizatora - zrób to sam

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 13 kwie 2014, 09:05

Rybson91, a w starych kolumnach bez łącznika stabilizatora przewody hamulcowe nie są też do blaszki mocowane przy kolumnie? W kolumnach z łącznikiem są mocowane do blaszek przy kolumnie ponieważ przewody hamulcowe składają się z dwóch części jedna od zacisku do tej właśnie blaszki i od blaszki do przewody miedzianego. Nie wiem jakie jest mocowanie w starym typie ale myśle, że nie powinno przeszkadzać jeśli ccesz zmieniac tylko kolumnę. Co do stabilizatora to tak zamieniasz tylko stary typ na nowy,te nowe miały dwie średnice 20mm i chyba 24 mm więc zmierz jego średnicę żeby dokupić gumy mocujące no a łączniki do naszych 80 idą jedne przynajmniej do czterocylindrowych i nie ma różnicy czy b3 czy b4.

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 13 kwie 2014, 13:29

kardi21, dzięki za odpowiedź - kolumnę mam już pod nowy typ łącznika, co do gum mam jedną z nowego typu na wzór, w starym typie przewód hamulcowy jest na wcisk do kolumny w taki prostokątny otwór - każda kolumna ma takowy ma nawet dwa po jednym na stronę, każda też ma powyżej z jednej i drugiej 2 dziurki na śrubki bodajże na klucz 8 także każdą kolumnę można przeszczepiać bo wszystkie blaszki/przewody można zamontować plug&play jedyną różnicą jest średnica dwóch śrub spinających lagi ze zwrotnicami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl