Ludzie blagam pomozcie mi... juz nie daje rady jestem na skraju sprzedania auta.
Od 3 miesiecy nikt nie jest w stanie zlokalizowac gdzie w koncu stuka... Ale do rzeczy!
Stuka z prawej strony ale jak by blizej silnika niz kola.
Stukanie slychac na drobnych ale czestych dziurach np. kocie lby na starej drodze.
Slychac tam tez drzenie jesli mam za niskie obroty i dodaje gazu.
Ale najlepiej to slychac jesli na uruchomionym silniku wykonuje gwaltowne lecz krotnkie ruchy kierownica. Dal bym sobie leb zciac ze to koncowka drazka ale nie!
Wymienialem juz jakies 3 mies temu laczniki stabilizatora, koncowki drazkow, tuleje met-gumowe, sworznie wahacza... chyba nic nie przeoczylem. W kazdym razie co mechanik to inna teoria niestety wymieniam i place i znow place a zawiecha jak walila tak wali...
Zaczynam sie zastanawiac czy nie bedzie to maglownica.. ale oprocz stukow wszystko dziala jak nalezy. nie ma luzow, latwo sie kreci.. Nie wiem juz co robic.Jestem zalamany.
[B4 1.9 1Z cabrio] Stukanie w przednim zawieszeniu. Blagam!!
Kolego dokladnie dzisiaj zakończyłem swoja polroczna walke z ta zawiecha,wymienilem doslownie wszystko(łaczniki stabilizatora, koncowki drazkow, tuleje na wachaczach, tuleje na wozku, poduchy amortyzatora, sworznie wachacza, i wszystkie amortyzatory) i co i nadal pukało.... popierwsze podnies przod auta i poruszaj kolem i popatrz czy cos nie ma luzow, wez breche pomecz troche wszystkie osiagalne tulejki gumy itd. może cos zobaczysz, proponuje samemu to rozkminic bo ja bylem w 3 stacjach diagnostycznych i oni tam nic nie widzieli. I na koncu okazalo sie ze tulejki na drazkach kierowniczych sa wyrobione zalozylem bylo troche lepiej ale nadal walilo, i okazalo sie ze gumy na stabilizatorze były wyrobione, w tym rzecz ze przy podniesionym przodzie gdy sie poruszlo reka wydawaly sie sztywne. radzilbym ci zwrocic na to uwage.
Powodzenia życze
Powodzenia życze
Cześć Ma rację kolega,wszystko nowe więc zostało jedynie to do sprawdzenia zwłaszcza że jeśli masz pampersa (osłonę silnika) to ktoś mógł to przeoczyć.Pozdrawiamt13ynacha pisze:okazalo sie ze gumy na stabilizatorze były wyrobione, w tym rzecz ze przy podniesionym przodzie gdy sie poruszlo reka wydawaly sie sztywne. radzilbym ci zwrocic na to uwage.
- kubaaabee
- Forum Audi 80
- Posty: 268
- Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraków
Podpowiem że zawieszenie sprawdza się jak auto stoi na kołach, bo tak to koło zawsze ma jakiś luz oraz często nie da się wychwycić czy coś jest wybite czy nie.
Mogą to być drążki, zależy od podejścia mechanika bo wielu tego nie sprawdza. Poza tym przekładnia też nie jest niezniszczalna A gumy stabilizatora jak są wybite to potrafią strasznie stukać, nie ma z tym dużo roboty więc warto sprawdzić.
Mogą to być drążki, zależy od podejścia mechanika bo wielu tego nie sprawdza. Poza tym przekładnia też nie jest niezniszczalna A gumy stabilizatora jak są wybite to potrafią strasznie stukać, nie ma z tym dużo roboty więc warto sprawdzić.