[8C ABT] by !StaSiu | SWAP str 46
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
Dla tych, którzy bez fejsa nie mogą żyć https://www.facebook.com/Audi80byMartin
[ Dodano: 2015-02-01, 11:10 ]
Jest nowy daily i od razu przymiarki były
Daily to Audi 80 Special '89
Silnik 1.8 SF na gaźniku 88 PS
Przód bezwypadkowy, tył miał strzała.
Plany:
gleba
swap na 2.3 NG funf zylinder kultowe auto to i silnik kultowy musi być. Silnik mam kompletny, pozostał po rozbiórce B4 quattro
spasy
wnętrze z B4 (przełoże z czerwonej)
[ Dodano: 2015-02-01, 11:10 ]
Jest nowy daily i od razu przymiarki były
Daily to Audi 80 Special '89
Silnik 1.8 SF na gaźniku 88 PS
Przód bezwypadkowy, tył miał strzała.
Plany:
gleba
swap na 2.3 NG funf zylinder kultowe auto to i silnik kultowy musi być. Silnik mam kompletny, pozostał po rozbiórce B4 quattro
spasy
wnętrze z B4 (przełoże z czerwonej)
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Witam Was bardzo serdecznie po ponad 5cio letniej przerwie Przez cały ten czas samochód stał w garażu... bez silnika. W tym roku postanowiłem, że najwyższa pora to uruchomić, a więc do rzeczy. Piszę do Was z prośbą o poradę... Silnik to będzie stary poczciwy ABZ, skrzynia 01E DQT z 2.5 TDI 6gang. Chcę oczywiście wykorzystać fabryczne miejsce mocowania czujnika położenia wału no i teraz najważniejsze. Czy kompletne sprzęgło z RS4 B7 zagra mi z tymi klockami czy pozostaje mi customowy zamach?