[80 B4] Obniżające sprężyny
Z mojego doświadczenia odradzam Tobie te sprężyny. Jazda na nich to jak bicie się młotkiem po kręgosłupie. Założyłem takie -35mm do coupe i po 2 tysiacach km miałem serdecznie dosyć, a te sprężyny które miałem nadawały się tylko do jeżdżenia po gładkiej drodze 180kmh, bo inaczej się nie uginały, a to już czwarte Audi którym jeżdże na "glebie". Poprzednie były KW i HR, i teraz tez mam HR założone i jest dobrze.
AVBKING pisze:Z mojego doświadczenia odradzam Tobie te sprężyny. Jazda na nich to jak bicie się młotkiem po kręgosłupie. Założyłem takie -35mm do coupe i po 2 tysiacach km miałem serdecznie dosyć, a te sprężyny które miałem nadawały się tylko do jeżdżenia po gładkiej drodze 180kmh, bo inaczej się nie uginały, a to już czwarte Audi którym jeżdże na "glebie". Poprzednie były KW i HR, i teraz tez mam HR założone i jest dobrze.
No i bądź tu mądry Jeszcze raz dzięki za opinie.Rybson91 pisze:Ja polecam Jamexy - są na prawdę bardzo okej za przystępną cenę.
Jeździłem na Jamexach -40 calutki sezon i 0 jakichkolwiek problemów, dość fajnie usztywniały samochód i utwardzały aczkolwiek nie był to beton totalny - nie polecam natomiast wkładów amorków MTS'a są niespasowane do naszych kolumn ! a do tego producent nie przewidział pierścienia centrującego je w lagach, trzeba customowo je centrować do tego nie zgadzają się długością z ori lagą są od niej o około centymetr wyższe - trzeba solidnie skręcić je nakrętką, ale to na prawdę solidnie żeby nic nie stukało ani nie pukało, ja je skręcam ile tylko sił w rękach żabą 3 calową i dopiero jest ok - koparka tego nie ruszy a i nie ma jakiejkolwiek mowy o jej poluzowaniu no chyba, że je wyjmiesz złapiesz 3 calową żabą z 2 metrową przedłużką + masz sporo krzepy to wtedy puści. Poza tym wkłady jako takie nie są najgorsze, aczkolwiek kupując towar oczekuje dobrego jego spasowania w kolumnie a nie takiego, że musiałem ''trochę'' się pogłowić jak to dobrze skręcić - stąd moja negatywna opinia o nich
oponki
ludziska a powiedzcie mi jak będzie się zachowywało 60/40 lub 60/60 w sedanie na alumach 17" i oponie 225/45 bo jak do tej pory wszędzie czytam i ludzie piszą tylko o 205 lub 215
Nie będzie problemów że coś obciera etc. ?? podrzućcie jakieś zdjęcia na takim i takim obniżeniu bo mam dylemat co wybrać
Nie będzie problemów że coś obciera etc. ?? podrzućcie jakieś zdjęcia na takim i takim obniżeniu bo mam dylemat co wybrać
Tighe , Juba pokażę wam na zdjęciu jaki chciałbym uzyskać efekt bo mam zdjęcie 80-tki znajomego Myślę że chyba w 100% odpada 40/40 bo będzie siedział wyżej tylko teraz pytanie 60/40 czy 60/60 i czy niee będzie tarło ;/
[ Dodano: 2014-04-15, 23:41 ]
Może być nawet minimalnie wyżej niż tam u niego doradzać Panowie ;p
[ Dodano: 2014-04-15, 23:41 ]
Może być nawet minimalnie wyżej niż tam u niego doradzać Panowie ;p
sprężyny weitec
czy wie ktoś o ile tez sprężyny obniżają i jaka wersja silnikowa? bede wdzięczy za info
czy wie ktoś o ile tez sprężyny obniżają i jaka wersja silnikowa? bede wdzięczy za info
Audi Coupe (typ89) 2,0-2,3 ; 11/88 ; - 40/40 14 ; D-AU019F
http://f.claus.free.fr/ibiza/Amort_Weitec.pdf
http://f.claus.free.fr/ibiza/Amort_Weitec.pdf
Jak myślicie czy mogę je założyć do mojego cabrio - pewnie podejdą ale u mnie silnik 2.8 aah wiec sam nie wiemjuba pisze:Audi Coupe (typ89) 2,0-2,3 ; 11/88 ; - 40/40 14 ; D-AU019F
http://f.claus.free.fr/ibiza/Amort_Weitec.pdf